Dallas Area Rapid Transit (DART) wkracza w nową fazę wdrażania nowej linii Silver Line, rozpoczynając testy operacyjne. Faza ta pozwoli DART ocenić wydajność tych pojazdów w typowych warunkach operacyjnych. Początkowo pociągi Silver Line będą korzystać z tej samej trasy, co Trinity Railway Express (TRE) między Richardson i Plano. DART i Trinity Metro współpracowały w celu zapewnienia dostępności torów na tym etapie, co pomoże przeszkolić operatorów i sprawdzić funkcjonalność systemów pojazdów. W tym okresie pociągi będą kursować w niedziele, dzień, w którym nie działają regularne usługi TRE, aby zminimalizować zakłócenia i zapewnić skoncentrowane środowisko testowe. Pojazdy Silver Line, wyprodukowane przez firmę Stadler i zmontowane w Salt Lake City, są wyposażone w silniki spalinowo-elektryczne, spełniające rygorystyczne normy emisji EPA Tier 4. Pojazdy te, podobne do tych używanych przez Trinity Metro's TexRail, posiadają szereg udogodnień zaprojektowanych z myślą o komforcie i bezpieczeństwie pasażerów, w tym wielokierunkowe siedzenia, schowki nad głową i wewnętrzne kamery CCTV. Dalsze testy zaplanowano na jesień między stacją Knoll Trail w Dallas a stacją Terminal B na lotnisku DFW, a pełny zakres testów zakończy się na początku 2025 roku. DART zamierza przeprowadzić kompleksowe testy w całym korytarzu Silver Line do lata 2025 roku. Silver Line to 26-milowa kolej podmiejska, która obejmuje siedem miast - Grapevine, Coppell, Dallas, Carrollton, Addison, Richardson i Plano - i przecina trzy hrabstwa: Collin, Dallas i Tarrant. Ta usługa kolejowa ma na celu znaczną poprawę mobilności i dostępności w północnej części obszaru usług DART, z planowanym rozpoczęciem świadczenia usług pod koniec 2025 r. lub na początku 2026 r. Źródło; RailMarket
Dallas Area Rapid Transit (DART) wkracza w nową fazę wdrażania nowej linii Silver Line, rozpoczynając testy operacyjne. Faza ta pozwoli DART ocenić wydajność tych pojazdów w typowych warunkach operacyjnych. Początkowo pociągi Silver Line będą korzystać z tej samej trasy, co Trinity Railway Express (TRE) między Richardson i Plano. DART i Trinity Metro współpracowały w celu zapewnienia dostępności torów na tym etapie, co pomoże przeszkolić operatorów i sprawdzić funkcjonalność systemów pojazdów. W tym okresie pociągi będą kursować w niedziele, dzień, w którym nie działają regularne usługi TRE, aby zminimalizować zakłócenia i zapewnić skoncentrowane środowisko testowe. Pojazdy Silver Line, wyprodukowane przez firmę Stadler i zmontowane w Salt Lake City, są wyposażone w silniki spalinowo-elektryczne, spełniające rygorystyczne normy emisji EPA Tier 4. Pojazdy te, podobne do tych używanych przez Trinity Metro's TexRail, posiadają szereg udogodnień zaprojektowanych z myślą o komforcie i bezpieczeństwie pasażerów, w tym wielokierunkowe siedzenia, schowki nad głową i wewnętrzne kamery CCTV. Dalsze testy zaplanowano na jesień między stacją Knoll Trail w Dallas a stacją Terminal B na lotnisku DFW, a pełny zakres testów zakończy się na początku 2025 roku. DART zamierza przeprowadzić kompleksowe testy w całym korytarzu Silver Line do lata 2025 roku. Silver Line to 26-milowa kolej podmiejska, która obejmuje siedem miast - Grapevine, Coppell, Dallas, Carrollton, Addison, Richardson i Plano - i przecina trzy hrabstwa: Collin, Dallas i Tarrant. Ta usługa kolejowa ma na celu znaczną poprawę mobilności i dostępności w północnej części obszaru usług DART, z planowanym rozpoczęciem świadczenia usług pod koniec 2025 r. lub na początku 2026 r. Źródło; RailMarket
Komentarze
Prześlij komentarz