Będzie on funkcjonował w ramach FlexCare Operate, zintegrowanego rozwiązania Alstom w zakresie operacji i konserwacji. Zarząd Kolei Regionalnych Południowej Kalifornii (Metrolink) przyznał firmie Alstom kontrakt na świadczenie usług operacyjnych, konserwacyjnych i obsługi klienta dla swojej regionalnej sieci kolejowej. Obowiązujący od 1 stycznia 2025 r. kontrakt obejmuje okres pięciu lat o wartości 515 mln USD (490 mln EUR), z opcją przedłużenia o trzy lata. Umowa rozszerza zakres obowiązków Alstom z konserwacji, którą pełnił od 1998 roku, na pełne usługi operacyjne. Obejmuje to operacje kolejowe, obsługę klienta, konserwację floty i obiektów oraz zarządzanie materiałami w sieci Metrolink o długości 545 mil. Flota składa się z 258 wagonów pasażerskich i 60 lokomotyw, obsługujących sześć hrabstw w południowej Kalifornii, w tym Los Angeles, Orange, Riverside, San Bernardino, Ventura i San Diego. Alstom planuje zatrzymać 180 pracowników i zatrudnić dodatkowych 200 do zarządzania rozszerzonym zakresem prac. Firma będzie również nadzorować operacje związane z usługą Arrow w hrabstwie San Bernardino, chociaż konserwacja zespołów trakcyjnych zasilanych olejem napędowym i wodorem wykorzystywanych w usłudze pozostanie poza jej zakresem. Spółka Metrolink ogłosiła plany włączenia pierwszego w Ameryce Północnej zeroemisyjnego zespołu trakcyjnego (ZEMU) napędzanego wodorem do swojej usługi Arrow w 2025 roku. Podczas gdy Alstom będzie zarządzał operacjami kolejowymi dla tego dodatku, obowiązki związane z utrzymaniem ZEMU będą obsługiwane oddzielnie. Kontrakt ten pozycjonuje Alstom jako wiodącego prywatnego operatora w Ameryce Północnej, z projektami operacyjnymi w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Źródło: railmarket
Będzie on funkcjonował w ramach FlexCare Operate, zintegrowanego rozwiązania Alstom w zakresie operacji i konserwacji. Zarząd Kolei Regionalnych Południowej Kalifornii (Metrolink) przyznał firmie Alstom kontrakt na świadczenie usług operacyjnych, konserwacyjnych i obsługi klienta dla swojej regionalnej sieci kolejowej. Obowiązujący od 1 stycznia 2025 r. kontrakt obejmuje okres pięciu lat o wartości 515 mln USD (490 mln EUR), z opcją przedłużenia o trzy lata. Umowa rozszerza zakres obowiązków Alstom z konserwacji, którą pełnił od 1998 roku, na pełne usługi operacyjne. Obejmuje to operacje kolejowe, obsługę klienta, konserwację floty i obiektów oraz zarządzanie materiałami w sieci Metrolink o długości 545 mil. Flota składa się z 258 wagonów pasażerskich i 60 lokomotyw, obsługujących sześć hrabstw w południowej Kalifornii, w tym Los Angeles, Orange, Riverside, San Bernardino, Ventura i San Diego. Alstom planuje zatrzymać 180 pracowników i zatrudnić dodatkowych 200 do zarządzania rozszerzonym zakresem prac. Firma będzie również nadzorować operacje związane z usługą Arrow w hrabstwie San Bernardino, chociaż konserwacja zespołów trakcyjnych zasilanych olejem napędowym i wodorem wykorzystywanych w usłudze pozostanie poza jej zakresem. Spółka Metrolink ogłosiła plany włączenia pierwszego w Ameryce Północnej zeroemisyjnego zespołu trakcyjnego (ZEMU) napędzanego wodorem do swojej usługi Arrow w 2025 roku. Podczas gdy Alstom będzie zarządzał operacjami kolejowymi dla tego dodatku, obowiązki związane z utrzymaniem ZEMU będą obsługiwane oddzielnie. Kontrakt ten pozycjonuje Alstom jako wiodącego prywatnego operatora w Ameryce Północnej, z projektami operacyjnymi w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Źródło: railmarket
Komentarze
Prześlij komentarz