W ciągu roku pasażerowie PKP Intercity zakupili już 5 000 000 biletów za pośrednictwem KOLEO. Dzięki współpracy przewoźnika i platformy, wkrótce podróżnych będą czekać kolejne udogodnienia. Tomasz Gontarz, wiceprezes PKP Intercity, w rozmowie z „Kolejowym Portalem” powiedział, że obecnie zespoły programistów przewoźnika i spółki Astarium pracują nad integracją dwóch systemów.Warto dodać, że za pośrednictwem aplikacji PKP Intercity, przewoźnik sprzedał od stycznia blisko 2 miliony biletów.PKP Intercity planuje, że do końca roku wszystkie składy wagonowe będą miały możliwość graficznej rezerwacji miejsc. (Kolejowy Portal)
W ciągu roku pasażerowie PKP Intercity zakupili już 5 000 000 biletów za pośrednictwem KOLEO. Dzięki współpracy przewoźnika i platformy, wkrótce podróżnych będą czekać kolejne udogodnienia. Tomasz Gontarz, wiceprezes PKP Intercity, w rozmowie z „Kolejowym Portalem” powiedział, że obecnie zespoły programistów przewoźnika i spółki Astarium pracują nad integracją dwóch systemów.Warto dodać, że za pośrednictwem aplikacji PKP Intercity, przewoźnik sprzedał od stycznia blisko 2 miliony biletów.PKP Intercity planuje, że do końca roku wszystkie składy wagonowe będą miały możliwość graficznej rezerwacji miejsc. (Kolejowy Portal)
Komentarze
Prześlij komentarz