W związku z dynamicznym rozwojem działalności oraz przejęciem pełnej obsługi transportowej w zakresie przewozu sody i szkliwa dla fabryki Qemetica Silicates w Żarach, spółka Qemetica Cargo podpisała umowę z Taborem Dębica, na mocy której wydzierżawiła lokomotywę 20D na okres 5 lat. Przypomnijmy, że lokomotywa ta była testowana w Qemetica Cargo (ówcześnie Ciech Cargo) w 2023 roku. Testy odbywały się podczas realizacji przewozów kamienia wapiennego z Wapienna w kilku opcjach tonażowych oraz trudniejszych warunkach, z uwagi na występowanie wysokiego – 13 ‰ – pochylenia linii na relacji Wapienno-Inowrocław.Lokomotywa 20D jest zaawansowaną, zmodernizowaną wersją lokomotywy TEM2, spełniającą normy emisji spalin – tzw. Etap V Emisji Spalin wg 2016/1628. Będzie ona wykorzystywana na relacjach spalinowych, w szczególności do obsługi składów z kamieniem wapiennym w relacji Inowrocław-Wapienno oraz obsługi fabryki Qemetica Silicates w Żarach. (Kolejowy Portal)
W związku z dynamicznym rozwojem działalności oraz przejęciem pełnej obsługi transportowej w zakresie przewozu sody i szkliwa dla fabryki Qemetica Silicates w Żarach, spółka Qemetica Cargo podpisała umowę z Taborem Dębica, na mocy której wydzierżawiła lokomotywę 20D na okres 5 lat. Przypomnijmy, że lokomotywa ta była testowana w Qemetica Cargo (ówcześnie Ciech Cargo) w 2023 roku. Testy odbywały się podczas realizacji przewozów kamienia wapiennego z Wapienna w kilku opcjach tonażowych oraz trudniejszych warunkach, z uwagi na występowanie wysokiego – 13 ‰ – pochylenia linii na relacji Wapienno-Inowrocław.Lokomotywa 20D jest zaawansowaną, zmodernizowaną wersją lokomotywy TEM2, spełniającą normy emisji spalin – tzw. Etap V Emisji Spalin wg 2016/1628. Będzie ona wykorzystywana na relacjach spalinowych, w szczególności do obsługi składów z kamieniem wapiennym w relacji Inowrocław-Wapienno oraz obsługi fabryki Qemetica Silicates w Żarach. (Kolejowy Portal)
Komentarze
Prześlij komentarz