W nowym rozkładzie wybrane pociągi przyśpieszą, jednak w cierpliwość muszą uzbroić się pasażerowie na trasie do Słupska i w woj. śląskim.9 marca zmienia się rozkład jazdy wybranych pociągów na polskiej sieci kolejowej. Przyśpieszą pociągi PKP Intercity z Warszawy do Rzeszowa i Wrocławia. Remonty dotkną pasażerów w woj. śląskim i na trasie do Słupska.Rozkład jazdy pociągów zmienia się w Polsce pięciokrotnie w ciągu roku. Obecna korekta rozkładu jazdy będzie obowiązywać do połowy czerwca.Jak donosi PKP Intercity w komunikacie prasowym, Pendolino przyśpieszy na trasie z Wrocławia do Warszawy i czas przejazdu wyniesie od 8 kwietnia 3 h 29 minut. Pociąg IC Esperanto i Prząśniczka ma pokonać trasę Warszawa — Łódź Fabryczna w 1 h i 6 minut. Rekordowo krótki czas przejazdu PKP Intercity chce uzyskać na trasie do Rzeszowa, gdzie pociąg IC San z Warszawy do Przemyśla przez Radom i Sandomierz pokona trasę w 3 h 47 minut. Atrakcyjny czas ma zostać uzyskany także na trasie z Warszawy do Zakopanego. EIC Tatry pokona tę trasę w 4 h 29 minut.W zmienionym rozkładzie pojawi się nowe połączenie o Trójmiasta z Warszawy — IC Kuter z zatrzymaniami na stajach: Tczew, Malbork czy Ciechanów. Wydłużona zostanie także relacja pociągu IC Kinga. W weekendy oraz święta pociąg z Krakowa do Warszawy będzie jeździł w wydłużonej relacji do Olsztyna. PKP Intercity planuje także zestawiać pociąg IC Skarbek na odcinku Olsztyn — Warszawa z dwóch składów w okresach wzmożonego ruchu, co pozwoli na pomieszczenia ponad 700 pasażerów.Pasażerowie muszą liczyć się utrudnieniami wynikającymi z modernizacji linii kolejowej z Gdyni do Słupska. Na odcinku Lębork-Słupsk pociąg IC Parsęta zastąpi IC Lazur. Pociąg IC słupia zostanie zaś skrócony odcinek Gdynia – Kołobrzeg. Utrudnienia wynikają z faktu, że trwa tam warta 1,8 mld zł rozbudowa linii kolejowej łączącej Lębork i Słupsk o drugi tor. Pociągi przyśpieszą tam do 160 km/h, przebudowane zostaną także wszystkie przystanki kolejowe.Trwają także prace modernizacyjne na Śląsku i w Zagłębiu Dąbrowskim. W tamtej części kraju zmianom ulegną relacje pociągów, które aktualnie kursują do Bielska-Białej: IC Daszyński i IC Korfanty. Od 6 maja składy pojadą do Gliwic przez Zabrze i Katowice. Dla ułatwienia podróży pomimo utrudnień wprowadzono wspólne honorowanie biletów z Kolejami Śląskimi. Utrudnienia wynikają z realizacji projektu rozbudowy Katowickiego Węzła Kolejowego o wartości przeszło 5 mld zł, którego celem jest rozdzielenie ruchu aglomeracyjnego i dalekobieżnego. Źródło: Obserwator Logistyczny
W nowym rozkładzie wybrane pociągi przyśpieszą, jednak w cierpliwość muszą uzbroić się pasażerowie na trasie do Słupska i w woj. śląskim.9 marca zmienia się rozkład jazdy wybranych pociągów na polskiej sieci kolejowej. Przyśpieszą pociągi PKP Intercity z Warszawy do Rzeszowa i Wrocławia. Remonty dotkną pasażerów w woj. śląskim i na trasie do Słupska.Rozkład jazdy pociągów zmienia się w Polsce pięciokrotnie w ciągu roku. Obecna korekta rozkładu jazdy będzie obowiązywać do połowy czerwca.Jak donosi PKP Intercity w komunikacie prasowym, Pendolino przyśpieszy na trasie z Wrocławia do Warszawy i czas przejazdu wyniesie od 8 kwietnia 3 h 29 minut. Pociąg IC Esperanto i Prząśniczka ma pokonać trasę Warszawa — Łódź Fabryczna w 1 h i 6 minut. Rekordowo krótki czas przejazdu PKP Intercity chce uzyskać na trasie do Rzeszowa, gdzie pociąg IC San z Warszawy do Przemyśla przez Radom i Sandomierz pokona trasę w 3 h 47 minut. Atrakcyjny czas ma zostać uzyskany także na trasie z Warszawy do Zakopanego. EIC Tatry pokona tę trasę w 4 h 29 minut.W zmienionym rozkładzie pojawi się nowe połączenie o Trójmiasta z Warszawy — IC Kuter z zatrzymaniami na stajach: Tczew, Malbork czy Ciechanów. Wydłużona zostanie także relacja pociągu IC Kinga. W weekendy oraz święta pociąg z Krakowa do Warszawy będzie jeździł w wydłużonej relacji do Olsztyna. PKP Intercity planuje także zestawiać pociąg IC Skarbek na odcinku Olsztyn — Warszawa z dwóch składów w okresach wzmożonego ruchu, co pozwoli na pomieszczenia ponad 700 pasażerów.Pasażerowie muszą liczyć się utrudnieniami wynikającymi z modernizacji linii kolejowej z Gdyni do Słupska. Na odcinku Lębork-Słupsk pociąg IC Parsęta zastąpi IC Lazur. Pociąg IC słupia zostanie zaś skrócony odcinek Gdynia – Kołobrzeg. Utrudnienia wynikają z faktu, że trwa tam warta 1,8 mld zł rozbudowa linii kolejowej łączącej Lębork i Słupsk o drugi tor. Pociągi przyśpieszą tam do 160 km/h, przebudowane zostaną także wszystkie przystanki kolejowe.Trwają także prace modernizacyjne na Śląsku i w Zagłębiu Dąbrowskim. W tamtej części kraju zmianom ulegną relacje pociągów, które aktualnie kursują do Bielska-Białej: IC Daszyński i IC Korfanty. Od 6 maja składy pojadą do Gliwic przez Zabrze i Katowice. Dla ułatwienia podróży pomimo utrudnień wprowadzono wspólne honorowanie biletów z Kolejami Śląskimi. Utrudnienia wynikają z realizacji projektu rozbudowy Katowickiego Węzła Kolejowego o wartości przeszło 5 mld zł, którego celem jest rozdzielenie ruchu aglomeracyjnego i dalekobieżnego. Źródło: Obserwator Logistyczny
Komentarze
Prześlij komentarz