Operator komunikacji publicznej w Kolonii: Kölner Verkehrs-Betriebe (KVB) zmodernizuje flotę tramwajów. Za około 700 mln euro kupi 132 wysokopodłogowe pojazdy od Stadlera. Dostawy tramwajów ruszą w 2029 roku. Kolonia kupi nie tylko tramwaje, ale także 34 dziesięciometrowe moduły pośrednie, które umożliwią wydłużenie składów do około 70 metrów. W tej konfiguracji pojazdy zabiorą na pokład do 470 pasażerów. To znacznie więcej niż pojemność tramwajów poprzedniej serii. Stadler wyposaży tramwaje w najnowocześniejsze technologie. I to zarówno jeśli chodzi o kabinę motorniczego, jak i strefę pasażerską. To energooszczędna klimatyzacja, duże monitory wyświetlające informacje dla pasażerów oraz oświetlenie LED. Równomierne rozmieszczenie pasażerów ułatwia szybsze wsiadanie i wysiadanie oraz skraca czas oczekiwania na przystankach.Nowe pojazdy szynowe są nie tylko komfortowe i energooszczędne, ale także zaprojektowane z myślą o ponad 30-letnim okresie eksploatacji. W ramach długoterminowej współpracy Stadler zapewni dostawy części zamiennych oraz serwis i wsparcie techniczne, od konserwacji zapobiegawczej po doradztwo techniczne. Dzięki temu pojazdy pozostaną niezawodne, bezpieczne i wydajne w eksploatacji przez długi czas. Dostawa pierwszych dziesięciu tramwajów i pięciu modułów przesiadkowych nastąpi w 2029 roku, w ramach eksploatacji przedseryjnej. Dostawy seryjne zaplanowano na lata 2030 – 2032. Nowe pojazdy stopniowo zastąpią tramwaje serii 2200/2300 i 5100. Źródło: Na Kolei
Operator komunikacji publicznej w Kolonii: Kölner Verkehrs-Betriebe (KVB) zmodernizuje flotę tramwajów. Za około 700 mln euro kupi 132 wysokopodłogowe pojazdy od Stadlera. Dostawy tramwajów ruszą w 2029 roku. Kolonia kupi nie tylko tramwaje, ale także 34 dziesięciometrowe moduły pośrednie, które umożliwią wydłużenie składów do około 70 metrów. W tej konfiguracji pojazdy zabiorą na pokład do 470 pasażerów. To znacznie więcej niż pojemność tramwajów poprzedniej serii. Stadler wyposaży tramwaje w najnowocześniejsze technologie. I to zarówno jeśli chodzi o kabinę motorniczego, jak i strefę pasażerską. To energooszczędna klimatyzacja, duże monitory wyświetlające informacje dla pasażerów oraz oświetlenie LED. Równomierne rozmieszczenie pasażerów ułatwia szybsze wsiadanie i wysiadanie oraz skraca czas oczekiwania na przystankach.Nowe pojazdy szynowe są nie tylko komfortowe i energooszczędne, ale także zaprojektowane z myślą o ponad 30-letnim okresie eksploatacji. W ramach długoterminowej współpracy Stadler zapewni dostawy części zamiennych oraz serwis i wsparcie techniczne, od konserwacji zapobiegawczej po doradztwo techniczne. Dzięki temu pojazdy pozostaną niezawodne, bezpieczne i wydajne w eksploatacji przez długi czas. Dostawa pierwszych dziesięciu tramwajów i pięciu modułów przesiadkowych nastąpi w 2029 roku, w ramach eksploatacji przedseryjnej. Dostawy seryjne zaplanowano na lata 2030 – 2032. Nowe pojazdy stopniowo zastąpią tramwaje serii 2200/2300 i 5100. Źródło: Na Kolei
Komentarze
Prześlij komentarz