Spółka DB Cargo Polska chciała kupić cztery lokomotywy wielosystemowe do przewozu intermodalnego. Brak środków z KPO, a w konsekwencji brak oferty spowodowały wstrzymanie planów dalszego rozwoju. W ramach ogłoszonego na początku roku postępowania przewoźnik chciał nabyć wielosystemowe lokomotywy elektryczne (z zerową emisją bezpośrednią) do transportu intermodalnego wraz z zezwoleniami na wprowadzenie pojazdu kolejowego do obrotu w Rzeczypospolitej Polskiej (PL), Republice Czeskiej (CZ), Niemczech (DE), Austrii (AT), Słowacji (SK), Węgrzech (HU), oraz opcjonalnie w Słowenii (SI), Holandii (NL), Rumunii (RO) oraz we Włoszech (IT). Wraz z pojazdami przewoźnik oczekiwał, aby dokumentacja systemu utrzymania ustanawiała cykl naprawczy dla napraw poziomu P4 nie krótszy niż 5 lat i przebiegu nie mniejszego niż 1 200 000 km oraz dla napraw poziomu P5 nie krótszy niż 24 lata i przebiegu nie mniejszego niż 3 000 000 km. W przypadku zbalansowanego utrzymania cykl miałby zamykać się po 24 latach i 3 000 000 km dla każdej lokomotywy. Oczekiwane lokomotywy miały mieć moc ≥6 MW dla systemów 15 kV 16,7 Hz, 25 kV 50 Hz oraz 3 kV DC. Pojazdy miały osiągać prędkość maksymalną co najmniej 160 km/h. Lokomotywy miały być wyposażone w krajowe systemy bezpieczeństwa klasy B oraz ETCS w wersji 2.0 lub wyższej. Pojazdy miały być dostarczone i dopuszczone do ruchu do 30 czerwca 2026 r. Źródło: Kolejowy Portal
Spółka DB Cargo Polska chciała kupić cztery lokomotywy wielosystemowe do przewozu intermodalnego. Brak środków z KPO, a w konsekwencji brak oferty spowodowały wstrzymanie planów dalszego rozwoju. W ramach ogłoszonego na początku roku postępowania przewoźnik chciał nabyć wielosystemowe lokomotywy elektryczne (z zerową emisją bezpośrednią) do transportu intermodalnego wraz z zezwoleniami na wprowadzenie pojazdu kolejowego do obrotu w Rzeczypospolitej Polskiej (PL), Republice Czeskiej (CZ), Niemczech (DE), Austrii (AT), Słowacji (SK), Węgrzech (HU), oraz opcjonalnie w Słowenii (SI), Holandii (NL), Rumunii (RO) oraz we Włoszech (IT). Wraz z pojazdami przewoźnik oczekiwał, aby dokumentacja systemu utrzymania ustanawiała cykl naprawczy dla napraw poziomu P4 nie krótszy niż 5 lat i przebiegu nie mniejszego niż 1 200 000 km oraz dla napraw poziomu P5 nie krótszy niż 24 lata i przebiegu nie mniejszego niż 3 000 000 km. W przypadku zbalansowanego utrzymania cykl miałby zamykać się po 24 latach i 3 000 000 km dla każdej lokomotywy. Oczekiwane lokomotywy miały mieć moc ≥6 MW dla systemów 15 kV 16,7 Hz, 25 kV 50 Hz oraz 3 kV DC. Pojazdy miały osiągać prędkość maksymalną co najmniej 160 km/h. Lokomotywy miały być wyposażone w krajowe systemy bezpieczeństwa klasy B oraz ETCS w wersji 2.0 lub wyższej. Pojazdy miały być dostarczone i dopuszczone do ruchu do 30 czerwca 2026 r. Źródło: Kolejowy Portal
Komentarze
Prześlij komentarz