Lokomotywa elektryczna Traxx pokonała podczas testów w Rumunii barierę 200 km/h. to był jeden z kluczowych elementów badania zdolności przewozowych elektrowozu. Rumuński Urząd ds. Reformy Kolejnictwa (ARF) kupił dla narodowego kolejowego przewoźnika CFR (Compania Națională de Căi Ferate) 16 elektrowozów Traxx 3 MS, które wyprodukuje Alstom. Pierwszy pojazd trafił na testy, podczas których ARF sprawdza właściwości eksploatacyjne lokomotywy. I jednym z głównych elementów sprawdzianu jest osiągnięcie parametrów prędkości na poziomie 200 km/h. Bowiem właśnie z taką maksymalną prędkością Traxxy mają prowadzić dalekobieżne pociągi CFR. I podczas jazd próbnych na torze Centrum Testów Kolejowych w Făurei, elektrowóz pomyślnie zdał egzamin, osiągając prędkość 200 km/h. w kolejnych dniach lokomotywa będzie poddawana kolejnym szczegółowym badaniom, ale wydaje się, że wynik testów jest raczej przesądzony na korzyść producenta. Lokomotywy elektryczne Traxx 3 MS obsłużą połączenia na liniach: Dej – Braszów – Bukareszt – Konstanca, Timișoara – Arad – Braszów – Bukareszt – Konstanca, Timișoara – Kluż-Napoka – Jassy oraz Jassy/Suczawa – Bukareszt – Konstanca. Za 16 pojazdów ARF zapłaci ponad 767,5 mln lei, czyli około 645 mln zł. Kontrakt obejmuje także serwisowanie elektrowozów przez 20 lat. Źródło: Na Kolei
Lokomotywa elektryczna Traxx pokonała podczas testów w Rumunii barierę 200 km/h. to był jeden z kluczowych elementów badania zdolności przewozowych elektrowozu. Rumuński Urząd ds. Reformy Kolejnictwa (ARF) kupił dla narodowego kolejowego przewoźnika CFR (Compania Națională de Căi Ferate) 16 elektrowozów Traxx 3 MS, które wyprodukuje Alstom. Pierwszy pojazd trafił na testy, podczas których ARF sprawdza właściwości eksploatacyjne lokomotywy. I jednym z głównych elementów sprawdzianu jest osiągnięcie parametrów prędkości na poziomie 200 km/h. Bowiem właśnie z taką maksymalną prędkością Traxxy mają prowadzić dalekobieżne pociągi CFR. I podczas jazd próbnych na torze Centrum Testów Kolejowych w Făurei, elektrowóz pomyślnie zdał egzamin, osiągając prędkość 200 km/h. w kolejnych dniach lokomotywa będzie poddawana kolejnym szczegółowym badaniom, ale wydaje się, że wynik testów jest raczej przesądzony na korzyść producenta. Lokomotywy elektryczne Traxx 3 MS obsłużą połączenia na liniach: Dej – Braszów – Bukareszt – Konstanca, Timișoara – Arad – Braszów – Bukareszt – Konstanca, Timișoara – Kluż-Napoka – Jassy oraz Jassy/Suczawa – Bukareszt – Konstanca. Za 16 pojazdów ARF zapłaci ponad 767,5 mln lei, czyli około 645 mln zł. Kontrakt obejmuje także serwisowanie elektrowozów przez 20 lat. Źródło: Na Kolei
Komentarze
Prześlij komentarz