![]() |
EN78 Kolei Małopolskich |
Do 22 września można składać oferty w przetargu Kolei Małopolskich na utrzymanie elektrycznych zespołów trakcyjnych produkcji Newagu. O wyborze wykonawcy zadecyduje cena, jednak zamawiający stawia szereg wymagań związanych z doświadczeniem i kompetencjami. Obowiązkiem wykonawcy będzie świadczenie usług utrzymania elektrycznych zespołów trakcyjnych z rodziny Impuls pierwszej generacji, należących do serii EN78 (31WE) i EN79 (45WE), ich napraw bieżących i awaryjnych oraz serwisu gwarancyjnego. Wymagane poziomy czynności to P2 i P3 oraz przeglądy sezonowe (z wyłączeniem mycia, wodowania i odfekalniania). W zakres zamówienia wchodzi także dostawa nowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych. Według prognoz Kolei Małopolskich średni przebieg jednego EZT będzie wynosił w okresie kontraktu ok. 500 km na dobę. – Wykonawca zobowiązany jest do planowania i wykonywania usług utrzymania technicznego EZT w taki sposób, aby możliwe było codziennie niezakłócone funkcjonowanie EZT Zamawiającego, zgodnie z obowiązującym rozkładem jazdy – zastrzeżono w opisie przedmiotu zamówienia. Usługi będą rozliczane w cyklu miesięcznym dla każdego EZT osobno. Jeśli któryś z pojazdów nie będzie dostępny z powodu przeglądu lub naprawy przez więcej niż 30 dni, wynagrodzenie za niego zostanie proporcjonalnie pomniejszone.Najwcześniejszy możliwy termin rozpoczęcia świadczenia usług to 1 listopada bieżącego roku. Poszczególne egzemplarze pojazdów będą objęte umową do czasu odstawienia na naprawę P4, jednak nie dłużej niż przez 20 miesięcy. Warunkiem udziału w postępowaniu są: doświadczenie (wykonanie w ostatnich 5 latach co najmniej 10 napraw poziomu P3 lub P4 pasażerskich elektrycznych pojazdów kolejowych wyprodukowanego po roku 2010), kompetencje personelu m. in. w zakresie defektoskopii zestawów kołowych oraz posiadanie certyfikowanego systemu zarządzania lub utrzymania. Oferty podmiotów spełniających te kryteria będą oceniane wyłącznie w oparciu o cenę. Przewidywana data ich otwarcia to 22 września. (Rynek Kolejowy)
Komentarze
Prześlij komentarz