Od 18 września 2025 roku RegioJet uruchomi regularne połączenia między dwoma miastami – Krakowem a Warszawą. Więcej połączeń czeskiego przewoźnika ma się pojawić wraz z wejściem nowego rozkładu w grudniu. RegioJet uruchomi codzienne połączenie z Krakowa o 8:49, które dotrze do stacji docelowej – Warszawa Wschodnia – o 12:21. Oprócz dwóch warszawskich dworców pociąg zatrzyma się także w Zawierciu. Taka trasa sprawi, że czeski przewoźnik będzie wolniejszy niż pociągi PKP Intercity jadące z Krakowa przez Kozłów. Pociąg powrotny zaplanowano na 14:30.Przypomnijmy, że przez wiele lat czeski przewoźnik miał ograniczony dostęp do polskiej infrastruktury. Zmieniło się to dopiero wraz ze zmianą podejścia narodowego przewoźnika, który nie występuje już z wnioskami o przeprowadzenie badania równowagi ekonomicznej. RegioJet uruchamia obecnie jedynie połączenia międzynarodowe z Pragi do Przemyśla, z wyłączeniem transportu krajowego.Przewoźnik ma oferować w Polsce taki sam rodzaj usług jak w Czechach. Połączenia realizowane będą lokomotywami TRAXX MS3 z wagonami w czterech klasach. Szef przewoźnika spodziewa się, że w Polsce stopniowo zatrudni nawet 500 osób. (Kolejowy Portal)
Od 18 września 2025 roku RegioJet uruchomi regularne połączenia między dwoma miastami – Krakowem a Warszawą. Więcej połączeń czeskiego przewoźnika ma się pojawić wraz z wejściem nowego rozkładu w grudniu. RegioJet uruchomi codzienne połączenie z Krakowa o 8:49, które dotrze do stacji docelowej – Warszawa Wschodnia – o 12:21. Oprócz dwóch warszawskich dworców pociąg zatrzyma się także w Zawierciu. Taka trasa sprawi, że czeski przewoźnik będzie wolniejszy niż pociągi PKP Intercity jadące z Krakowa przez Kozłów. Pociąg powrotny zaplanowano na 14:30.Przypomnijmy, że przez wiele lat czeski przewoźnik miał ograniczony dostęp do polskiej infrastruktury. Zmieniło się to dopiero wraz ze zmianą podejścia narodowego przewoźnika, który nie występuje już z wnioskami o przeprowadzenie badania równowagi ekonomicznej. RegioJet uruchamia obecnie jedynie połączenia międzynarodowe z Pragi do Przemyśla, z wyłączeniem transportu krajowego.Przewoźnik ma oferować w Polsce taki sam rodzaj usług jak w Czechach. Połączenia realizowane będą lokomotywami TRAXX MS3 z wagonami w czterech klasach. Szef przewoźnika spodziewa się, że w Polsce stopniowo zatrudni nawet 500 osób. (Kolejowy Portal)
Komentarze
Prześlij komentarz