Od 1 marca 2026 roku Leo Express uruchomi nową linię kolejową Warszawa – Kraków – Praga, która przedłuży dotychczasową trasę Kraków – Praga aż do stolicy Polski, a jednocześnie zostanie wzmocniona o dwa dodatkowe połączenia dziennie. Dodatkowo już od 14 grudnia 2025 roku przewoźnik wprowadzi nowe dzienne połączenie kolejowe Krakowa z Pragą, które w wybrane dni będzie uzupełniane o kolejny parę kursów. Na trasie Warszawa – Kraków – Praga Leo Express uruchomi niskopodłogowe, klimatyzowane pociągi Stadler Flirt z 5G Wi-Fi oraz bezpłatnym poczęstunkiem w wyższych klasach podróży. Na pokładzie serwowane są sezonowe specjały, w tym dania bezglutenowe i wegańskie. Pasażerowie mogą zamówić poczęstunek, który zostanie im podany prosto na miejsce. We wszystkich pociągach dostępna będzie klasa Economy z wygodnymi, skórzanymi fotelami oraz klasy wyższe – Economy Plus i Business – oferujące więcej przestrzeni na nogi oraz wyselekcjonowany poczęstunek w cenie biletu. W najwyższej, a zarazem cichej klasie Premium znajduje się sześć regulowanych foteli idealnych do odpoczynku. W cenę biletu w tej klasie wliczone są również przekąski i napoje. Klasa Premium zapewnia pasażerom maksymalną prywatność i indywidualną obsługę, co w połączeniu z wysokim komfortem plasuje ją w ścisłej czołówce nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie Środkowej. Nowo uruchomiona linia w Polsce stanowi kolejny krok w kierunku systematycznego rozwoju działalności Leo Express na polskim rynku. Przewoźnik nie wyklucza w przyszłości dalszego rozszerzania oferty zarówno na trasach komercyjnych, jak i w ramach połączeń realizowanych w ramach publicznej służby przewozowej.Źródło: LEO Express / Kurier Kolejowy
Od 1 marca 2026 roku Leo Express uruchomi nową linię kolejową Warszawa – Kraków – Praga, która przedłuży dotychczasową trasę Kraków – Praga aż do stolicy Polski, a jednocześnie zostanie wzmocniona o dwa dodatkowe połączenia dziennie. Dodatkowo już od 14 grudnia 2025 roku przewoźnik wprowadzi nowe dzienne połączenie kolejowe Krakowa z Pragą, które w wybrane dni będzie uzupełniane o kolejny parę kursów. Na trasie Warszawa – Kraków – Praga Leo Express uruchomi niskopodłogowe, klimatyzowane pociągi Stadler Flirt z 5G Wi-Fi oraz bezpłatnym poczęstunkiem w wyższych klasach podróży. Na pokładzie serwowane są sezonowe specjały, w tym dania bezglutenowe i wegańskie. Pasażerowie mogą zamówić poczęstunek, który zostanie im podany prosto na miejsce. We wszystkich pociągach dostępna będzie klasa Economy z wygodnymi, skórzanymi fotelami oraz klasy wyższe – Economy Plus i Business – oferujące więcej przestrzeni na nogi oraz wyselekcjonowany poczęstunek w cenie biletu. W najwyższej, a zarazem cichej klasie Premium znajduje się sześć regulowanych foteli idealnych do odpoczynku. W cenę biletu w tej klasie wliczone są również przekąski i napoje. Klasa Premium zapewnia pasażerom maksymalną prywatność i indywidualną obsługę, co w połączeniu z wysokim komfortem plasuje ją w ścisłej czołówce nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie Środkowej. Nowo uruchomiona linia w Polsce stanowi kolejny krok w kierunku systematycznego rozwoju działalności Leo Express na polskim rynku. Przewoźnik nie wyklucza w przyszłości dalszego rozszerzania oferty zarówno na trasach komercyjnych, jak i w ramach połączeń realizowanych w ramach publicznej służby przewozowej.Źródło: LEO Express / Kurier Kolejowy
Komentarze
Prześlij komentarz