LTG Cargo Ukraine podpisało umowę leasingową z Kovel Porto Industrial Park na zmodernizowaną lokomotywę manewrową typu ChME-3. Jest to kolejny krok zgodny z ogłoszoną niedawno strategią spółki, koncentrującą się na rozwijaniu usług leasingu taboru kolejowego na Ukrainie. Umowa została potwierdzona protokołem ustaleń podpisanym przez obie strony. Wynajmowana lokomotywa, wcześniej poddana modernizacji, będzie wykorzystywana do operacji manewrowych na terenie parku przemysłowego, wspierając obsługę terminalu i dalszą dystrybucję ładunków. Kovel Porto Industrial Park rozwija się jako centrum logistyczne na wschodnim krańcu Unii Europejskiej. Jego celem jest odbudowa bezpośredniego kolejowego połączenia towarowego Ukrainy z Litwą, a w przyszłości również z bałtyckimi korytarzami transportowymi na Litwie, Łotwie i w Estonii. Przed 2022 rokiem większość wymiany handlowej między Ukrainą a Litwą odbywała się przez Białoruś – utrata tej trasy wymusiła poszukiwanie nowych rozwiązań tranzytowych. – Leasing lokomotywy dla Kovel Porto Industrial Park to przykład praktycznej współpracy infrastrukturalnej, która pozwoli usprawnić lokalne operacje i zwiększyć konkurencyjność transportu kolejowego w regionie – podkreśla LTG Cargo Ukraine. Źródlo: RailMarket
LTG Cargo Ukraine podpisało umowę leasingową z Kovel Porto Industrial Park na zmodernizowaną lokomotywę manewrową typu ChME-3. Jest to kolejny krok zgodny z ogłoszoną niedawno strategią spółki, koncentrującą się na rozwijaniu usług leasingu taboru kolejowego na Ukrainie. Umowa została potwierdzona protokołem ustaleń podpisanym przez obie strony. Wynajmowana lokomotywa, wcześniej poddana modernizacji, będzie wykorzystywana do operacji manewrowych na terenie parku przemysłowego, wspierając obsługę terminalu i dalszą dystrybucję ładunków. Kovel Porto Industrial Park rozwija się jako centrum logistyczne na wschodnim krańcu Unii Europejskiej. Jego celem jest odbudowa bezpośredniego kolejowego połączenia towarowego Ukrainy z Litwą, a w przyszłości również z bałtyckimi korytarzami transportowymi na Litwie, Łotwie i w Estonii. Przed 2022 rokiem większość wymiany handlowej między Ukrainą a Litwą odbywała się przez Białoruś – utrata tej trasy wymusiła poszukiwanie nowych rozwiązań tranzytowych. – Leasing lokomotywy dla Kovel Porto Industrial Park to przykład praktycznej współpracy infrastrukturalnej, która pozwoli usprawnić lokalne operacje i zwiększyć konkurencyjność transportu kolejowego w regionie – podkreśla LTG Cargo Ukraine. Źródlo: RailMarket
Komentarze
Prześlij komentarz