Koleje Mazowieckie ogłosiły przetarg na naprawę główną najstarszego pojazdu w swoim taborze – jednostki EN57-038, wyprodukowanej w 1963 roku. Jeden z jej członów, pochodzący z EN57-017, jest nawet starszy – powstał rok wcześniej. Zgodnie z założeniami przetargu, zabytkowy skład zachowa historyzujące malowanie, jednak podróżni mogą liczyć na wyższy komfort. W ramach prac przewidziano m.in. montaż toalety próżniowej i systemu monitoringu. Współczynnik niezawodności pojazdu w okresie gwarancyjnym ma wynosić co najmniej 97%. Wykonawca będzie miał maksymalnie 180 dni na realizację zadania, licząc od dnia dostarczenia EZT do naprawy. Oferty można składać do 20 października, a ich ocena będzie oparta głównie na cenie brutto (80%), długości gwarancji jakości (10%) oraz terminie wykonania prac (10%). EN57-038, należący od 2005 roku do Kolei Mazowieckich, w 2021 r. przeszedł naprawę P4 połączoną z przemalowaniem na historyczne barwy żółto-niebieskie. Od 2022 roku obsługiwał głównie trasę Tłuszcz – Ostrołęka, aż do lata bieżącego roku. Po planowanej naprawie jednostka ponownie wzbogaci tabor przewoźnika i stanie się atrakcyjnym elementem mazowieckiego krajobrazu kolejowego. Źródło: Rynek Kolejowy
Koleje Mazowieckie ogłosiły przetarg na naprawę główną najstarszego pojazdu w swoim taborze – jednostki EN57-038, wyprodukowanej w 1963 roku. Jeden z jej członów, pochodzący z EN57-017, jest nawet starszy – powstał rok wcześniej. Zgodnie z założeniami przetargu, zabytkowy skład zachowa historyzujące malowanie, jednak podróżni mogą liczyć na wyższy komfort. W ramach prac przewidziano m.in. montaż toalety próżniowej i systemu monitoringu. Współczynnik niezawodności pojazdu w okresie gwarancyjnym ma wynosić co najmniej 97%. Wykonawca będzie miał maksymalnie 180 dni na realizację zadania, licząc od dnia dostarczenia EZT do naprawy. Oferty można składać do 20 października, a ich ocena będzie oparta głównie na cenie brutto (80%), długości gwarancji jakości (10%) oraz terminie wykonania prac (10%). EN57-038, należący od 2005 roku do Kolei Mazowieckich, w 2021 r. przeszedł naprawę P4 połączoną z przemalowaniem na historyczne barwy żółto-niebieskie. Od 2022 roku obsługiwał głównie trasę Tłuszcz – Ostrołęka, aż do lata bieżącego roku. Po planowanej naprawie jednostka ponownie wzbogaci tabor przewoźnika i stanie się atrakcyjnym elementem mazowieckiego krajobrazu kolejowego. Źródło: Rynek Kolejowy
Komentarze
Prześlij komentarz