Od 1 października oferta połączeń kolejowych do Giżycka zostanie rozszerzona. PKP Intercity wydłuży relację pociągu IC „Słowacki”, który dotąd kursował na trasie Wrocław – Ełk. Składy pojadą dalej aż do Giżycka, a pierwszy kurs w przeciwnym kierunku odbędzie się 2 października. Podróż z Wrocławia do mazurskiego kurortu zajmie ok. 8,5 godziny. Po drodze pociąg zatrzyma się m.in. w Łodzi, Warszawie i Białymstoku. W rozkładzie jazdy pozostanie także uruchomiony w czerwcu pociąg IC „Hańcza” z Krakowa, który będzie kursował przynajmniej do grudnia. Dzięki temu z Warszawy i Białegostoku do Giżycka będzie można dojechać dwa razy dziennie – rano „Hańczą” i wieczorem „Słowackim”. Uruchomienie nowych połączeń jest możliwe dzięki zakończonej niedawno elektryfikacji linii kolejowej nr 38 na odcinku Ełk – Giżycko. IC „Słowacki” będzie obsługiwany elektrycznym zespołem trakcyjnym ED161 Dart produkcji bydgoskiej Pesy. W październiku, listopadzie i grudniu między Ełkiem a Giżyckiem kursować będzie w sumie sześć par pociągów: dwie dalekobieżne (PKP Intercity) oraz cztery regionalne (Polregio). Polregio zapewni także pięć par autobusów zastępczych w relacji Ełk – Giżycko – Korsze, skomunikowanych z pociągami do Olsztyna. Źródło: Rynek Kolejowy
Od 1 października oferta połączeń kolejowych do Giżycka zostanie rozszerzona. PKP Intercity wydłuży relację pociągu IC „Słowacki”, który dotąd kursował na trasie Wrocław – Ełk. Składy pojadą dalej aż do Giżycka, a pierwszy kurs w przeciwnym kierunku odbędzie się 2 października. Podróż z Wrocławia do mazurskiego kurortu zajmie ok. 8,5 godziny. Po drodze pociąg zatrzyma się m.in. w Łodzi, Warszawie i Białymstoku. W rozkładzie jazdy pozostanie także uruchomiony w czerwcu pociąg IC „Hańcza” z Krakowa, który będzie kursował przynajmniej do grudnia. Dzięki temu z Warszawy i Białegostoku do Giżycka będzie można dojechać dwa razy dziennie – rano „Hańczą” i wieczorem „Słowackim”. Uruchomienie nowych połączeń jest możliwe dzięki zakończonej niedawno elektryfikacji linii kolejowej nr 38 na odcinku Ełk – Giżycko. IC „Słowacki” będzie obsługiwany elektrycznym zespołem trakcyjnym ED161 Dart produkcji bydgoskiej Pesy. W październiku, listopadzie i grudniu między Ełkiem a Giżyckiem kursować będzie w sumie sześć par pociągów: dwie dalekobieżne (PKP Intercity) oraz cztery regionalne (Polregio). Polregio zapewni także pięć par autobusów zastępczych w relacji Ełk – Giżycko – Korsze, skomunikowanych z pociągami do Olsztyna. Źródło: Rynek Kolejowy
Komentarze
Prześlij komentarz