Od najbliższej soboty na trasie Amsterdam – Berlin zaczną kursować najnowsze pociągi ICE – poinformowały koleje holenderskie NS (Nederlandse Spoorwegen). Nowoczesne składy zastąpią dotychczas używane pociągi, utrzymując dotychczasową częstotliwość siedmiu kursów dziennie między Holandią a Niemcami. Nowe połączenie stanie się oficjalnym połączeniem klasy ICE. Pociągi zatrzymają się w Holandii na stacjach: Hilversum, Amersfoort, Apeldoorn, Deventer i Hengelo. Składy pochodzą z floty Deutsche Bahn i wprowadzają istotną nowość dla pasażerów – powrót wagonu barowego. Czas podróży między Amsterdamem a Berlinem pozostanie bez zmian i wyniesie niespełna sześć godzin. Podobne jednostki ICE kursują już z Amsterdamu do Frankfurtu i Monachium. NS podkreśla, że nowoczesne pociągi zapewnią wyższy komfort i niezawodność. Liczba miejsc siedzących będzie jednak mniejsza niż w dotychczas używanych składach, co może być odczuwalne szczególnie w okresach wzmożonych podróży, m.in. w wakacje. Holenderski przewoźnik zapowiada monitorowanie frekwencji i nie wyklucza zwiększenia liczby połączeń w przypadku dużego zainteresowania. Źródło: Na Kolei
Od najbliższej soboty na trasie Amsterdam – Berlin zaczną kursować najnowsze pociągi ICE – poinformowały koleje holenderskie NS (Nederlandse Spoorwegen). Nowoczesne składy zastąpią dotychczas używane pociągi, utrzymując dotychczasową częstotliwość siedmiu kursów dziennie między Holandią a Niemcami. Nowe połączenie stanie się oficjalnym połączeniem klasy ICE. Pociągi zatrzymają się w Holandii na stacjach: Hilversum, Amersfoort, Apeldoorn, Deventer i Hengelo. Składy pochodzą z floty Deutsche Bahn i wprowadzają istotną nowość dla pasażerów – powrót wagonu barowego. Czas podróży między Amsterdamem a Berlinem pozostanie bez zmian i wyniesie niespełna sześć godzin. Podobne jednostki ICE kursują już z Amsterdamu do Frankfurtu i Monachium. NS podkreśla, że nowoczesne pociągi zapewnią wyższy komfort i niezawodność. Liczba miejsc siedzących będzie jednak mniejsza niż w dotychczas używanych składach, co może być odczuwalne szczególnie w okresach wzmożonych podróży, m.in. w wakacje. Holenderski przewoźnik zapowiada monitorowanie frekwencji i nie wyklucza zwiększenia liczby połączeń w przypadku dużego zainteresowania. Źródło: Na Kolei
Komentarze
Prześlij komentarz