Zakończyły się odbiory pierwszych dwóch polakierowanych pudeł pojazdu 61WE model REGIO 160 dla województwa mazowieckiego. Tabor buduje bydgoska PESA, a pierwszy gotowy pojazd zostanie dostarczony przewoźnikowi w sierpniu 2026 roku. PESA buduje pociągi dla Mazowsza. Bydgoska fabryka realizuje umowę taborową, którą podpisała pod koniec 2023 roku z samorządem województwa mazowieckiego. Kontrakt o wartości ponad 458,5 mln zł obejmuje zakup 16 dwuczłonowych elektrycznych zespołów trakcyjnych (EZT). PESA będzie także świadczyć usługi serwisowe tych pociągów do 31 grudnia 2031 r. Ponadto producent zapewni dostawą pakietu naprawczo- pozderzeniowego oraz szkolenie pracowników przewoźnika. W umowie jest też opcja świadczenia usług serwisowych od 1 stycznia 2032 r. i wykonania dwóch napraw w poziomie utrzymania P4. Samorząd Mazowsza kupuje te jednostki ze środków własnych. A Bank Ochrony Środowiska udzielił PESIE gwarancji w wysokości 109 mln zł na realizację tego zamówienia. Nowe EZT samorząd przekaże w użytkowanie Kolejom Mazowieckim.Obecnie zakończyły się odbiory pierwszych polakierowanych pudeł, które stanowią zasadniczy element pojazdu szynowego. Do końca roku PESA przekaże kolejne pudła.Nowoczesne EZT pojadą z prędkością do 160 km/h. Producent przystosuje pojazdy do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Dodatkowo pociągi zapewnią pasażerom wyższy komfort podróży poprzez wyposażenie ich w system klimatyzacji, Wi-Fi, monitoring, gniazdka oraz porty USB, a także system informacji pasażerskiej. Źródło: Na Kolei
Zakończyły się odbiory pierwszych dwóch polakierowanych pudeł pojazdu 61WE model REGIO 160 dla województwa mazowieckiego. Tabor buduje bydgoska PESA, a pierwszy gotowy pojazd zostanie dostarczony przewoźnikowi w sierpniu 2026 roku. PESA buduje pociągi dla Mazowsza. Bydgoska fabryka realizuje umowę taborową, którą podpisała pod koniec 2023 roku z samorządem województwa mazowieckiego. Kontrakt o wartości ponad 458,5 mln zł obejmuje zakup 16 dwuczłonowych elektrycznych zespołów trakcyjnych (EZT). PESA będzie także świadczyć usługi serwisowe tych pociągów do 31 grudnia 2031 r. Ponadto producent zapewni dostawą pakietu naprawczo- pozderzeniowego oraz szkolenie pracowników przewoźnika. W umowie jest też opcja świadczenia usług serwisowych od 1 stycznia 2032 r. i wykonania dwóch napraw w poziomie utrzymania P4. Samorząd Mazowsza kupuje te jednostki ze środków własnych. A Bank Ochrony Środowiska udzielił PESIE gwarancji w wysokości 109 mln zł na realizację tego zamówienia. Nowe EZT samorząd przekaże w użytkowanie Kolejom Mazowieckim.Obecnie zakończyły się odbiory pierwszych polakierowanych pudeł, które stanowią zasadniczy element pojazdu szynowego. Do końca roku PESA przekaże kolejne pudła.Nowoczesne EZT pojadą z prędkością do 160 km/h. Producent przystosuje pojazdy do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Dodatkowo pociągi zapewnią pasażerom wyższy komfort podróży poprzez wyposażenie ich w system klimatyzacji, Wi-Fi, monitoring, gniazdka oraz porty USB, a także system informacji pasażerskiej. Źródło: Na Kolei
Komentarze
Prześlij komentarz