Delegacja rumuńskiego Urzędu ds. Reformy Kolejnictwa (ARF) gościła w zakładach PESA w Bydgoszczy, gdzie przeprowadzono wizytę techniczną związaną z realizacją kontraktu na dostawę elektrycznych zespołów trakcyjnych dla Rumunii. Podczas spotkania eksperci ARF dokonali wstępnego odbioru dwóch regionalnych pociągów elektrycznych serii RE-R, które wchodzą w skład drugiej partii dostaw. Łącznie w Bydgoszczy zamówiono 62 krótkodystansowe EZT-y tego typu. Delegacja przeprowadziła inspekcję procesu produkcji, odebrała nadwozie pojazdu oraz ramy wózków, a także zatwierdziła rozmieszczenie i montaż siedzeń pasażerskich. Równocześnie ARF odebrała pierwszy z 20 elektrycznych pociągów międzyregionalnych serii RE-IR2. Eksperci potwierdzili zgodność procesu produkcji, konstrukcji nadwozia i wózków oraz układu wnętrza z wymaganiami zamówienia. Zgodnie z ustaleniami pomiędzy ARF a PESA, do końca września jeden gotowy pociąg RE-IR2 zostanie dostarczony do Rumunii. Tam przejdzie testy i próby eksploatacyjne zarówno na torze doświadczalnym, jak i na liniach kolejowych. Nowe składy PESA będą obsługiwać główne połączenia między największymi miastami Rumunii, w tym Bukaresztem, Klużem, Konstancą, Braszowem, Craiovą, Ploeszti, Sighisoarą i Alba Julią. Dla potrzeb obsługi nowych tras koleje rumuńskie prowadzą obecnie program elektryfikacji wybranych linii.
Delegacja rumuńskiego Urzędu ds. Reformy Kolejnictwa (ARF) gościła w zakładach PESA w Bydgoszczy, gdzie przeprowadzono wizytę techniczną związaną z realizacją kontraktu na dostawę elektrycznych zespołów trakcyjnych dla Rumunii. Podczas spotkania eksperci ARF dokonali wstępnego odbioru dwóch regionalnych pociągów elektrycznych serii RE-R, które wchodzą w skład drugiej partii dostaw. Łącznie w Bydgoszczy zamówiono 62 krótkodystansowe EZT-y tego typu. Delegacja przeprowadziła inspekcję procesu produkcji, odebrała nadwozie pojazdu oraz ramy wózków, a także zatwierdziła rozmieszczenie i montaż siedzeń pasażerskich. Równocześnie ARF odebrała pierwszy z 20 elektrycznych pociągów międzyregionalnych serii RE-IR2. Eksperci potwierdzili zgodność procesu produkcji, konstrukcji nadwozia i wózków oraz układu wnętrza z wymaganiami zamówienia. Zgodnie z ustaleniami pomiędzy ARF a PESA, do końca września jeden gotowy pociąg RE-IR2 zostanie dostarczony do Rumunii. Tam przejdzie testy i próby eksploatacyjne zarówno na torze doświadczalnym, jak i na liniach kolejowych. Nowe składy PESA będą obsługiwać główne połączenia między największymi miastami Rumunii, w tym Bukaresztem, Klużem, Konstancą, Braszowem, Craiovą, Ploeszti, Sighisoarą i Alba Julią. Dla potrzeb obsługi nowych tras koleje rumuńskie prowadzą obecnie program elektryfikacji wybranych linii.
Komentarze
Prześlij komentarz