Koleje Śląskie pytają podróżnych w tegorocznym badaniu satysfakcji pasażera


Jakość usług, komfort przejazdów oraz funkcjonalności wprowadzonej w tym roku aplikacji mobilnej Kaeśka – to zagadnienia, o które Koleje Śląskie pytają podróżnych w tegorocznym badaniu satysfakcji pasażera. Badanie potrwa do 5 listopada 2025 roku. Ankieta ma charakter anonimowy, a jej wypełnienie zajmuje około 5 minut. Zebrane opinie pozwolą jeszcze lepiej dopasować ofertę Kolei Śląskich do potrzeb i oczekiwań pasażerów.Ubiegłoroczne badanie satysfakcji pasażera pokazało, że Koleje Śląskie są dobrze ocenianym przewoźnikiem – średnia ocen oscylowała wokół czterech punktów w pięciostopniowej skali. W badaniu wzięło wtedy udział ponad tysiąc osób. Pasażerowie najwyżej ocenili czystość, komfort podróży oraz punktualność pociągów. Nieco niższe noty – około trzech punktów – przyznano za częstotliwość kursowania i skomunikowania z innymi połączeniami. Te wskaźniki Koleje Śląskie zamierzają poprawiać wraz z zakończeniem przebudowy katowickiego węzła kolejowego, realizowanej przez PKP PLK.

Komentarze