Lokomotywa spalinowa M62–1331, eksploatowana od blisko 15 lat przez Grupę Azoty Koltar, zakończyła ostatni etap naprawy okresowej poziomu P4. Prace przeprowadził zakład w Tarnowie, który specjalizuje się w serwisie i utrzymaniu pojazdów trakcyjnych. W ramach przeglądu P4 dokonano szczegółowej oceny stanu technicznego maszyny, a następnie wymieniono lub naprawiono zużyte części i podzespoły układu spalinowego oraz napędowego. Końcowym etapem naprawy są stacjonarne testy obciążeniowe lokomotywy na tzw. oporniku wodnym, które pozwalają zasymulować warunki eksploatacyjne pod pełnym obciążeniem. Testy te umożliwiają dokładną regulację agregatu prądotwórczego, optymalizację ustawień i poprawę parametrów trakcyjnych. Dzięki temu lokomotywa po naprawie będzie charakteryzować się lepszą efektywnością pracy i niższym zużyciem paliwa. Po zakończeniu prób obciążeniowych M62–1331 w towarzystwie lokomotywy 6Dg-33 powróci na bocznicę Grupy Azoty w Tarnowie, gdzie przejdzie końcowe odbiory i jazdę próbną. Następnie ponownie wróci do regularnej eksploatacji. W ramach przeglądu wykonawca odnowił również malaturę pojazdu, przywracając jej charakterystyczne barwy Grupy Azoty Koltar. Lokomotywa M62–1331 została wyprodukowana w Związku Sowieckim w 1971 roku. W strukturach Grupy Azoty Koltar służy od 2011 roku, pełniąc ważną rolę w obsłudze manewrowej i przewozach towarowych realizowanych przez spółkę. Źródło:Na Kolei
Lokomotywa spalinowa M62–1331, eksploatowana od blisko 15 lat przez Grupę Azoty Koltar, zakończyła ostatni etap naprawy okresowej poziomu P4. Prace przeprowadził zakład w Tarnowie, który specjalizuje się w serwisie i utrzymaniu pojazdów trakcyjnych. W ramach przeglądu P4 dokonano szczegółowej oceny stanu technicznego maszyny, a następnie wymieniono lub naprawiono zużyte części i podzespoły układu spalinowego oraz napędowego. Końcowym etapem naprawy są stacjonarne testy obciążeniowe lokomotywy na tzw. oporniku wodnym, które pozwalają zasymulować warunki eksploatacyjne pod pełnym obciążeniem. Testy te umożliwiają dokładną regulację agregatu prądotwórczego, optymalizację ustawień i poprawę parametrów trakcyjnych. Dzięki temu lokomotywa po naprawie będzie charakteryzować się lepszą efektywnością pracy i niższym zużyciem paliwa. Po zakończeniu prób obciążeniowych M62–1331 w towarzystwie lokomotywy 6Dg-33 powróci na bocznicę Grupy Azoty w Tarnowie, gdzie przejdzie końcowe odbiory i jazdę próbną. Następnie ponownie wróci do regularnej eksploatacji. W ramach przeglądu wykonawca odnowił również malaturę pojazdu, przywracając jej charakterystyczne barwy Grupy Azoty Koltar. Lokomotywa M62–1331 została wyprodukowana w Związku Sowieckim w 1971 roku. W strukturach Grupy Azoty Koltar służy od 2011 roku, pełniąc ważną rolę w obsłudze manewrowej i przewozach towarowych realizowanych przez spółkę. Źródło:Na Kolei
Komentarze
Prześlij komentarz