400 specjalistycznych wagonów – tyle Spółka PKP Cargo planuje zasilić flotę na rzecz rynku artykułów budowlanych. Wynajęcie nowoczesnych wagonów pod przewozy kruszyw jest efektem rozmów, opinii i potrzeb sygnalizowanych przez klientów tego segmentu. Jest też elementem strategii założonej w Planie Restrukturyzacji.PKP Cargo dysponuje taborem, w tym wagonami samowyładowczymi do przewozu kruszyw takich jak żwir, kamień i piasek, który jest częścią oferty przewozowej dla branż budowlanych i infrastrukturalnych. Firma realizuje także przewóz cementu i wapna, które również są kluczowymi surowcami dla inwestycji. Skład 42 wagonów Eamnos jest pierwszym, który wzmocni flotę dla rynku artykułów budowlanych – docelowo w przyszłym roku Spółka planuje ich nabyć w wysokości 400 sztuk. 4-osiowy wagon typu Eamnos przeznaczony jest do transportu materiałów sypkich niewrażliwych na wilgoć, takich jak kruszywa, żwir, rudy żelaza, rudy mineralne, węgiel, drewno i stal. Najbardziej popularnymi w przewozie kruszyw są przede wszystkim wagony węglarki typu Eaos/EAS oraz wagony samowyładowcze typu Fals i Szutrówka 203V. Wagony EAS i Eamnos to dwa różne typy czteroosiowych wagonów węglarek, które różnią się przede wszystkim konstrukcją i specyfikacją, choć oba służą do przewozu podobnych masowych ładunków sypkich. Wagon typu Eamnos charakteryzuje się skróconym pudłem i lżejszą konstrukcją, co jest jego cechą wyróżniającą, podczas gdy wagon EAS jest typową węglarką do transportu węgla, piasku, rudy i kruszywa, z możliwością załadunku i rozładunku różnymi metodami. W oparciu o sugestie klientów, którzy stawiają na większą ładowność wagonów Eamnos w porównaniu z węglarkami EAS, co w efekcie umożliwia jednorazowy transport większej ilości kruszywa. Przekłada się to na redukcje liczby cykli załadunkowo-rozładunkowych i pozwala ograniczyć prace do dwóch zmian roboczych zamiast trzech. Transport wagonami Eamnos generuje istotne oszczędności operacyjne zarówno dla Spółki, a przede wszystkim dla klientów. Jako Spółka, która aktywnie uczestniczy w rynku kolejowych przewozów towarowych, wsłuchujemy się w potrzeby naszych klientów. Posiadanie nowego typu wagonów we flocie PKP Cargo, na które jest zapotrzebowanie rynkowe, zwiększy wachlarz ofertowy Spółki i otworzy nowe możliwości przewozowe. Buduje tym samym naszą przewagę konkurencyjną pokazując, że stawiamy na rozwiązania wysokojakościowe, które optymalizują proces przewozowy. Tego typu działania wpisują się zarówno w plan restrukturyzacji jak i strategiczne plany operacyjne – powiedziała Agnieszka Wasilewska-Semail, Prezes Zarządu PKP Cargo S.A. w restrukturyzacji. Nowoczesne i utrzymane w czystości wagony Eamnos zapewniają wysoki poziom ochrony jakości przewożonego grysu, co jest kluczowe w przypadku surowców wykorzystywanych do produkcji betonu. Niska awaryjność oraz brak strat masy w trakcie transportu przekładają się na brak reklamacji i większą niezawodność operacyjną.Źródło: intermodalnews.pl
400 specjalistycznych wagonów – tyle Spółka PKP Cargo planuje zasilić flotę na rzecz rynku artykułów budowlanych. Wynajęcie nowoczesnych wagonów pod przewozy kruszyw jest efektem rozmów, opinii i potrzeb sygnalizowanych przez klientów tego segmentu. Jest też elementem strategii założonej w Planie Restrukturyzacji.PKP Cargo dysponuje taborem, w tym wagonami samowyładowczymi do przewozu kruszyw takich jak żwir, kamień i piasek, który jest częścią oferty przewozowej dla branż budowlanych i infrastrukturalnych. Firma realizuje także przewóz cementu i wapna, które również są kluczowymi surowcami dla inwestycji. Skład 42 wagonów Eamnos jest pierwszym, który wzmocni flotę dla rynku artykułów budowlanych – docelowo w przyszłym roku Spółka planuje ich nabyć w wysokości 400 sztuk. 4-osiowy wagon typu Eamnos przeznaczony jest do transportu materiałów sypkich niewrażliwych na wilgoć, takich jak kruszywa, żwir, rudy żelaza, rudy mineralne, węgiel, drewno i stal. Najbardziej popularnymi w przewozie kruszyw są przede wszystkim wagony węglarki typu Eaos/EAS oraz wagony samowyładowcze typu Fals i Szutrówka 203V. Wagony EAS i Eamnos to dwa różne typy czteroosiowych wagonów węglarek, które różnią się przede wszystkim konstrukcją i specyfikacją, choć oba służą do przewozu podobnych masowych ładunków sypkich. Wagon typu Eamnos charakteryzuje się skróconym pudłem i lżejszą konstrukcją, co jest jego cechą wyróżniającą, podczas gdy wagon EAS jest typową węglarką do transportu węgla, piasku, rudy i kruszywa, z możliwością załadunku i rozładunku różnymi metodami. W oparciu o sugestie klientów, którzy stawiają na większą ładowność wagonów Eamnos w porównaniu z węglarkami EAS, co w efekcie umożliwia jednorazowy transport większej ilości kruszywa. Przekłada się to na redukcje liczby cykli załadunkowo-rozładunkowych i pozwala ograniczyć prace do dwóch zmian roboczych zamiast trzech. Transport wagonami Eamnos generuje istotne oszczędności operacyjne zarówno dla Spółki, a przede wszystkim dla klientów. Jako Spółka, która aktywnie uczestniczy w rynku kolejowych przewozów towarowych, wsłuchujemy się w potrzeby naszych klientów. Posiadanie nowego typu wagonów we flocie PKP Cargo, na które jest zapotrzebowanie rynkowe, zwiększy wachlarz ofertowy Spółki i otworzy nowe możliwości przewozowe. Buduje tym samym naszą przewagę konkurencyjną pokazując, że stawiamy na rozwiązania wysokojakościowe, które optymalizują proces przewozowy. Tego typu działania wpisują się zarówno w plan restrukturyzacji jak i strategiczne plany operacyjne – powiedziała Agnieszka Wasilewska-Semail, Prezes Zarządu PKP Cargo S.A. w restrukturyzacji. Nowoczesne i utrzymane w czystości wagony Eamnos zapewniają wysoki poziom ochrony jakości przewożonego grysu, co jest kluczowe w przypadku surowców wykorzystywanych do produkcji betonu. Niska awaryjność oraz brak strat masy w trakcie transportu przekładają się na brak reklamacji i większą niezawodność operacyjną.Źródło: intermodalnews.pl
Komentarze
Prześlij komentarz