Spółka PKP Intercity zapłaci za obsługę medialną prawie 18 mln zł

Spółka PKP Intercity zapłaci domowi mediowemu MEC (należącemu do GroupM) za obsługę medialną prawie 18 mln zł - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. 
W pierwszej połowie grudnia PKP poinformowało o zakończeniu przetargu na planowanie i zakup mediów do wizerunkowo-produktowych kampanii spółek PKP SA i PKP Intercity i wyborze domu mediowego MEC. Z udostępnionych przez przewoźnika informacji wynika, że łącznie w przetargu brało udział siedem firm, ich nazw jednak nie ujawniono. Wcześniej obsługą mediową tej spółki zajmował się Havas Media, wybrany w przetargu jesienią ub.r. MEC będzie pracować dla PKP do końca września 2016 roku. Dokładna wartość zawartej umowy między PKP a MEC wynosi 17 866 846, 84 zł brutto. Źródło: wirtualnemedia.pl

Komentarze