PKP Intercity zleca naprawy lokomotyw manewrowych i liniowych


Lokomotywa manewrowa SM42
PKP Intercity udzieliło zamówienia dotyczącego napraw rewizyjnych lokomotyw manewrowych SM42 poziomu P4 spółce PKP CargoTabor. Przewoźnik wybrał też wykonawcę napraw lokomotyw EU/EP07 i EP08. Najkorzystniejszą ofertę PKP CargoTaboru PKP Intercity wyłoniło już we wrześniu, ale dopiero z końcem roku podpisano umowę na wykonanie rewizji. Oprócz spółki–córki PKP Cargo o kontrakt starał się jeszcze Newag, Pesa i Tabor Dębica. Kryterium wyboru ofert w przetargu była w 80% cena, a w 20% okres udzielanej na naprawę gwarancji. Po CargoTaborze (96 pkt), zdaniem PKP Intercity, najkorzystniejsze oferty złożyli: Tabor Dębica (82,32 pkt), Pesa (81,60 pkt) i Newag (74,02 pkt). PKP Intercity z końcem października 2015 roku rozpisało również przetarg na wykonanie napraw na czwartym poziomie utrzymania 48 kompletnych zespołów napędowych dla lokomotyw serii EU/EP07, napraw na czwartym poziomie utrzymania 22 kompletnych wózków napędowych i 22 przetwornic dwumaszynowych dla lokomotyw serii EU/EP07 oraz 2 kompletnych wózków napędowych i 2 przetwornic dwumaszynowych dla lokomotywy serii EP08. Kryterium udzielenia zamówienia było podobne jak w przypadku przetargu na P4 lokomotyw SM42, czyli: 80% cena, 20% gwarancja na wykonane prace. Źródło: Rynek Kolejowy

Komentarze