Prezes PKP Intercity zapowiedział wprowadzenie programu lojalnościowego

Kilkanaście dni temu Prezes PKP Intercity Jacek Leonkiewicz zapowiedział wprowadzenie programu lojalnościowego. Co prawda nie znamy jeszcze żadnych szczegółów ale wiemy, że plany są. Co więcej przewoźnik chce także wprowadzić kody promocyjne. Te są dość często proponowane pasażerom przez konkurencję autobusową – PolskiBus.com czy LuxExpress. Wracając jednak do programu lojalnościowego. Całkiem ciekawą propozycję dla podróżnych ma poznański ZTM. Naszym zdaniem to całkiem dobra baza dla stworzenia czegoś podobnego w PKP Intercity. A zatem pokrótce przyjrzyjmy się co oferują w Poznaniu. I tak pasażerowie mogą zbierać punkty za zakupy określonych biletów, które następnie będą skutkowały zakupem kolejnych przejazdów (w tym przypadku biletów okresowych) w promocyjnych cenach. Pasażer otrzymuje możliwość zakupu biletu w promocyjnej cenie po uzbieraniu odpowiedniej liczby punktów. Wydaje się zatem, że zbieranie punktów a następnie ich wymiana na tańsze kolejne bilety do dobry pomysł w kontekście PKP Intercity. Czy w tym kierunku pójdą kolejarze? Zobaczymy. Zbieranie punktów, zwanych milami, swoim pasażerom proponuje również PlusBus. Źródło: Inforail

Komentarze