PKP Intercity wybrało wykonawców, którzy wykonają naprawy okresowe wagonów osobowych na 4. poziomie utrzymania. Postępowanie zostało podzielone na sześć odrębnych części, z których tylko trzy udało się rozstrzygnąć.
Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
- wykonanie naprawy okresowej 14 wagonów osobowych typu 154A,
- wykonanie naprawy okresowej 3 wagonów osobowych typu 156A,
- wykonanie naprawy okresowej 3 wagonów osobowych typu 158A,
- wykonanie naprawy okresowej 2 wagonów osobowych typu 406A,
- wykonanie naprawy okresowej 1 wagonu osobowego typu Z1A,
- wykonanie naprawy okresowej wraz z modernizacją 3 wagonów osobowych typu WR.
Przewoźnik
poinformował, że udało się rozstrzygnąć przetarg w zakresie części 1, 3
oraz 4. Najkorzystniejszą
ofertę na naprawy okresowe na 4. poziomie utrzymania 14 wagonów osobowych typu
154A, założona została przez Wagon Opole.
W zakresie
części 3 przedmiotu zamówienia, czyli wykonania naprawy okresowej 3 wagonów
osobowych typu 158A, PKP Intercity wybrało ofertę złożoną przez spółkę H.
Cegielski – Fabryka Pojazdów Szynowych z Poznania.
Przewoźnik jako
wykonawcę napraw 2 wagonów osobowych typu 406A, wybrał ofertę złożoną przez bydgoską
Pesę.
Pozostałą część
postępowania PKP Intercity unieważniło z powodu przekroczenia kwoty
jaką przewoźnik chciał przeznaczyć na daną część zamówienia. Przewoźnik
nie nie zmodernizuje zatem 3 wagonów restauracyjnych. Wykonawca zaoferował
realizację tej części zamówienia za cenę 12,14 mln zł podczas gdy PKP Intercity
na sfinansowanie przeznaczyło 8,07 mln zł. Źródło: Kurier Kolejowy
Komentarze
Prześlij komentarz