Alstom chce być obecny na wszystkich głównych rynkach światowych

Francuska spółka przedstawiła strategię i główne cele na rok 2020. Alstom oczekuje rozwoju rynku pojazdów i rozwiązań transportowych, co będzie skutkiem przyspieszającej urbanizacji i popularności technologii przyjaznych środowisku. Alstom chce być obecny na wszystkich głównych rynkach światowych i oferować produkty dostosowane do różnych systemów regulacji. Francuzi chcą oferować zarówno podzespoły, pojazdy jak i całe zintegrowane systemy transportowe z sygnalizacja i automatyką. Takie systemy mają stanowić 60% sprzedaży Grupy w 2020 r. W ciągu najbliższych trzech lat koncern wyda na inwestycje ponad 300 milionów euro. Alstom liczy na to, że nowo projektowane produkty będą stanowiły 30% zamówień koncernu w 2020 r. Alstom planuje także działania na rzecz redukcji kosztów produkcji. W latach 2014-2015 francuski koncern odnotował sprzedaż na poziomie 6,2 mld euro i pozyskał zamówienia o wartości 10 mld euro. Źródło: Rynek Kolejowy

Komentarze