Koleje Mazowieckie i PESA podpisały umowę na wykonanie usługi utrzymania elektrycznych zespołów trakcyjnych

EN76 (Elf) Koleje Mazowieckie
Koleje Mazowieckie i PESA podpisali umowę na wykonanie usługi utrzymania P1-P3 oraz naprawy P4 elektrycznych zespołów trakcyjnych. Tym razem cena zaproponowana przez firmę z Bydgoszczy okazała się akceptowalna dla przewoźnika. I tak, przypomnijmy, że przedmiotem zamówienia jest utrzymanie pogwarancyjne wraz z zapewnieniem fabrycznie nowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych (przeglądy w poziomach utrzymania P1-P3) oraz wykonanie napraw w poziomie utrzymania P4 wraz z modyfikacją 16 sztuk elektrycznych zespołów trakcyjnych typu 22WE serii EN76 (Elf). Obejmuje ono: 1) serwis prewencyjny ezt-ów, obsługę w poziomach utrzymania P1, P2, P3, z wyłączeniem mycia, wodowania, odfekalniania pojazdów. 2) serwis naprawczy pogwarancyjny, obejmujący realizację napraw pogwarancyjnych. Na zakup części zamiennych wykorzystanych do dokonania napraw pogwarancyjnych zamawiający będzie wystawiał odrębne zamówienia, 3) naprawy w poziomie utrzymania P4 wraz z modyfikacją, Zamawiający żąda od wykonawcy: 1) na czynności serwisu prewencyjnego w poziomach utrzymania P1-P3 ezt oraz napraw pogwarancyjnych, udzielenia gwarancji jakości na okres trwania umowy, 2) na wykonane naprawy w poziomie utrzymania P4 ezt udzielenia gwarancji jakości na okres 18 miesięcy, natomiast na wykonaną modyfikację ezt udzielenia gwarancji jakości na okres 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu komisyjnego odbioru po naprawie z modyfikacją każdego pojazdu. Zamówienie ma być realizowane przez okres 4 lat, licząc od dnia podpisania umowy. Naprawy w poziomie utrzymania P4 wraz z modyfikacją każdego z ezt objętych zamówieniem, mają zostać wykonane w terminie nie dłuższym niż 60 dni kalendarzowych, licząc od dnia przekazania danego składu do naprawy. Za wykonanie powyższych prac PESA dostanie 73 943 664 PLN brutto (szacunkowa wartość zamówienia to 60 179 200 PLN netto). W przetargu ofertę złożyła tylko bydgoska firma. Źródło: Inforail

Komentarze