Wkrótce wyjedzie pierwszy Express InterCity Premium o nazwie "Teleexpress”

W piątek, 3 czerwca, z Warszawy wyjedzie pierwszy Express InterCity Premium o nazwie "Teleexpress”. Okazją będą: zbliżające się 30-lecie programu oraz koncerty podczas tegorocznego 53. Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu. Na pokładzie pociągu pojawią się znane twarze „Teleexpressu". Zaproszeni zostaną także widzowie. Nazwa „EIP Teleexpress” zostanie uroczyście nadana w piątek, 3 czerwca, o godz. 17:00 na dworcu Warszawa Wschodnia (peron 1 tor 10). Prezes PKP Intercity, Marek Chraniuk przekaże Maciejowi Orłosiowi tablicę relacyjną z nazwą pociągu oraz gwizdek i kolejową czapkę. Prezenter „Teleexpressu” będzie w tym dniu symbolicznie kierownikiem pociągu. W rolę konduktorki wcieli się również Beata Chmielowska-Olech. Podczas inauguracyjnego przejazdu pasażerowie mogą liczyć na wiele atrakcji. Swoich fanów „Teleexpress” zaprasza do powitania pociągu na stacjach Warszawa Centralna (godz. 17:25), Częstochowa (godz. 19:31) i Opole Główne (godz. 20:28). Prezenterzy „Teleexpressu” w piątek (3 czerwca) wysiądą w Opolu, by w sobotę (4 czerwca) razem z Markiem Sierockim poprowadzić festiwalowe koncerty „SuperPremiery” i „SuperJedynki”. „EIP Teleexpress” od 12 czerwca będzie kursował z Warszawy do Jeleniej Góry przez Opole i Wrocław. Ze stacji początkowej odjedzie o godz. 17:08. „EIP Teleexpress” wjedzie na dworzec Warszawa Centralna dokładnie o godz. 17:15 – czyli o godzinie, o której emitowany był początkowo „Teleexpress”. Z Warszawy Centralnej odjedzie o godz. 17:20. Pociąg zatrzyma się w Częstochowie, Opolu, Wrocławiu, Wałbrzychu i dotrze do Jeleniej Góry o godz. 22:50. Jak informuje PKP IC, „EIP Teleexpress” będzie wyjątkowy nie tylko dlatego, że PKP Intercity pociągom Premium zwyczajowo nie nadaje nazw. Pasażerów na tej trasie powita głos Beaty Chmielowskiej-Olech lub Macieja Orłosia. Część komunikatów przeczytają też lektorzy „Teleexpressu”. Teleexpressowym Pendolino będzie można jeździć do zmiany rozkładu jazdy, który nastąpi 11 grudnia 2016 r. Źródło: Rynek Kolejowy

Komentarze