DB Cargo Polska wyróżnione godłem „Firmy Przyjaznej Klientowi"

Profesjonalni i kompetentni, oferują produkt dopasowany do potrzeb, cechuje ich łatwość kontaktu i szybkość w załatwianiu spraw, a wszystko to w atmosferze uprzejmości i zrozumienia – tak DB Cargo Polska oceniają klienci. Spółka został pierwszym towarowym przewoźnikiem kolejowym z godłem „Firmy Przyjaznej Klientowi". Podstawą badania jakości obsługi klienta w programie „Firma Przyjazna Klientowi” jest zebranie informacji o doświadczeniach klientów w kontaktach z firmą i ich subiektywna ocena satysfakcji. Badane obszary to: ogólne zadowolenie klientów, ocena współpracy, jakość kontaktów z firmą oraz prawdopodobieństwo rekomendacji. Pozytywne oceny w każdym z badanych obszarów muszą wynosić minimum 80%, a całościowa ocena (indeks) minimum 85%. DB Cargo Polska uzyskała całościowy indeks na poziomie 93%, a we wszystkich badanych obszarach oceny powyżej 90%. Najsilniejszymi stronami współpracy z DB Cargo Polska, zdaniem respondentów, są kompetentni i uprzejmi pracownicy Pionu Sprzedaży i Biura Obsługi Klienta oraz łatwość kontaktu z firmą. Przekłada się to na wysoki wskaźnik rekomendacji firmy i produktów innym klientom. – Jakość i dbałość o obsługę klienta jest dla nas bardzo ważnym aspektem działalności wpisanym w strategię firmy. Mamy świadomość, że na zaszczytne miano „Firmy Przyjaznej Klientowi” pracują wszyscy pracownicy. W efekcie na co dzień do dyspozycji naszych klientów są wysokiej klasy specjaliści, którzy udzielają porad i odpowiedzi, pomagają nawet w najtrudniejszych problemach oraz rekomendują najlepsze rozwiązania logistyczne – mówi Paweł Pucek, członek zarządu ds. sprzedaży DB Cargo Polska. Ogólnopolski Program „Firma Przyjazna Klientowi” istnieje na polskim rynku już ponad 12 lat. Organizatorem Programu jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania – instytucja z otoczenia biznesu zajmująca się problemami przedsiębiorczości, wdrażania innowacji oraz edukacji ekonomicznej społeczeństwa i biznesu. Godło Firma Przyjazna Klientowi jest najbardziej rozpoznawanym wyróżnieniem w zakresie satysfakcji ze współpracy z Firmą. Źródło: Kurier Kolejowy

Komentarze

Prześlij komentarz