PKP Cargo powraca do klasycznych barw swojego taboru

PKP Cargo modyfikuje obowiązujący system identyfikacji wizualnej i powraca do klasycznych barw, od lat kojarzonych z koleją. Oznacza to powrót do koloru niebieskiego w miejsce czerwonego. Takie rozwiązanie pozwala na zachowanie większości cech, które wyróżniają nowy znak: formy graficznej komponującej się ze strategią zmiany identyfikacji wizualnej, idei kompleksowości usług oraz symboliki cykliczności, pewności i nieodwołalności. Wprowadzona w nowym znaku i utrzymana nowoczesna typografia (liternictwo) znaku daje możliwość kojarzenia logo PKP Cargo z dynamiką i rozwojem spółki. Czerwona identyfikacji wizualna PKP Cargo została wprowadzona na początku września 2015 r. Nowy kolor miał się kojarzyć z logistyką. - Nowy system identyfikacji wizualnej nawiązuje do przekształcania PKP Cargo w zintegrowanego operatora logistycznego o międzynarodowym zasięgu i wykorzystania potencjału spółek z Grupy. Jednocześnie przyczyni się do znaczącego obniżenia kosztów marketingowych – podkreśla we wrześniu spółka. Przywrócenie koloru niebieskiego w identyfikacji wizualnej pozwoli także zachować obecną malaturę taboru. Jedyna zmiana to logo w nowym kształcie, które będzie umieszczane sukcesywnie, zgodnie z planem remontowym taboru. Źródło: PKP Cargo

Komentarze