PKP Intercity opublikowały wyniki przetargu na wykonanie napraw okresowych lokomotyw elektrycznych

PKP Intercity opublikowały wyniki przetargu na wykonanie napraw okresowych na 4-tym poziomie utrzymania lokomotyw elektrycznych serii EU/EP07. I tak udało się rozstrzygnąć trzy z sześciu części zamówienia. W części 1, obejmującej 8 lokomotyw, wybrano ofertę PKP CargoTabor, która została oceniona na 97,14 pkt (70 pkt – cena, 10 pkt – gwarancja i 17,14 pkt termin wykonania). Ofertę złożyła także PESA, którą oceniono na 85,17 pkt (55,17 pkt – cena, 10 pkt – gwarancja i 20 pkt – termin wykonania). W części 2, obejmującej 8 lokomotyw, oferty złożyło czterech wykonawców: PESA – 76,60 pkt, PKP CargoTabor – 87,51 pkt, Newag – 61,11 pkt oraz zwycięska ZNTKiM Gdańsk – 98,75 pkt. Część 3, obejmująca 8 lokomotyw, została unieważniona. 
O zamówienie ubiegało się trzech wykonawców – PESA, Olkol i PKP CargoTabor. Najlepiej oceniona została ta złożona przez firmę z Oleśnicy. Wykonawca zaoferował kwotę 6093218,28 zł (z prawem opcji 7054291,08 zł) podczas gdy PKP Intercity chciały przeznaczyć na ten cel kwotę 5215000,00 (z prawem opcji 6297600,00 zł). W części 4, obejmującej 8 lokomotyw, oferty złożyło dwóch wykonawców. Ta zwycięska pochodzi od ZNTKiM Gdańsk. Została oceniona na 98,75 pkt pkt (70,00 pkt – cena, 8,75 pkt – gwarancja i 20 pkt – termin wykonania). Startowała także PESA, której oferta uzyskała 76,60 pkt pkt (49,60 pkt – cena, 10 pkt – gwarancja i 17 pkt – termin wykonania). Część 5, obejmująca 8 lokomotyw, została unieważniona. O zamówienie ubiegało się trzech wykonawców – PESA, Olkol i PKP Newag. 
Najlepiej oceniona została ta złożona przez firmę z Oleśnicy. Wykonawca zaoferował kwotę 6191618,28 zł (z prawem opcji 7152691,08 zł) podczas gdy PKP Intercity chciały przeznaczyć na ten cel kwotę 5215000,00 (z prawem opcji 6297600,00 zł). Również część 6, obejmująca 8 lokomotyw, została unieważniona. O zamówienie ubiegało się trzech wykonawców – PESA, Olkol i PKP Newag. 
Najlepiej oceniona została ta złożona przez firmę z Oleśnicy. Wykonawca zaoferował kwotę 6290018,28 zł (z prawem opcji 7251091,08 zł) podczas gdy PKP Intercity chciały przeznaczyć na ten cel kwotę 5215000,00 (z prawem opcji 6297600,00 zł). A zatem udało się wybrać jedynie wykonawców połowy zadań. Do naprawy będzie mogło trafić nie 48 a jedynie 24 elektrowozów. Źródło: Inforail

Komentarze