PKP Intercity poszukuje firmy do obsługi wagonów sypialnych

PKP Intercity poszukuje firmy odpowiedzialnej za obsługę wagonów sypialnych i z miejscami do leżenia. Umowa ma trwać krócej niż rok. Dodatkowo zamawiający zawarł warunek, że oferenci muszą wykazać się 5-letnim doświadczeniem w usługach hotelowych na pokładzie środków transportu lądowego. Przedmiotem rozpisanego właśnie przez PKP Intercity zamówienia jest świadczenie usług hotelowych w wagonach sypialnych i z miejscami do leżenia, polegających na przygotowaniu wagonów do obsługi podróżnych. Realizacja zamówienia planowana jest od 13 lutego 2017 roku do 9 grudnia. Jednak, jak zaznacza przewoźnik, wskazany termin rozpoczęcia realizacji zamówienia jest tylko terminem orientacyjnym, a nie wymaganym. Jak czytamy w dokumentacji, w przypadku, gdy termin, w którym możliwe będzie zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego przypadnie po upływie wskazanego terminu – terminem rozpoczęcia realizacji zamówienia będzie data zawarcia umowy. Aby oferenci mogli wziąć udział w przetargu, muszą wykazać się, że w ciągu 5 lat wykonali lub wykonują co najmniej jedną usługę hotelową (w ramach jednej umowy) w środkach transportu zewnętrznego, rozumianych przez PKP Intercity jako środki transportu lądowego, czyli pojazdy autobusowe lub pojazdy szynowe, wodnego – śródlądowego lub morskiego – lub lotniczego, o wartości co najmniej 4 mln zł netto. Do zakresu czynności wykonawcy należeć będzie przygotowanie wnętrz wagonów sypialnych i z miejscami do leżenia z pościelą, wydawanie w sytuacjach awaryjnych napojów podróżnym, czyszczenie wnętrz wagonów, w tym zapewnienie pakietu sanitarnego w toaletach, zabezpieczenie wagonów przed włamaniem, kradzieżą i dewastacją oraz ponoszenie odpowiedzialności za szkody wyrządzone wskutek włamania, kradzieży, dewastacji w sytuacji stwierdzenia niewłaściwego zabezpieczenia wagonów podczas postoju pociągu na stacjach zwrotnych i końcowych. Ponadto w zakres czynności wejdzie również zakup i dostawa opału, butli gazowych i środków czystości do wagonów, pranie pościeli, bielizny pościelowej, ręczników wielokrotnego użytku. Sprzedaż z mini baru produktów spożywczych (z wyłączeniem napojów alkoholowych) oraz utrzymanie sprawności technicznej i eksploatacyjnej wnętrz wagonów. Źródło: Rynek Kolejowy

Komentarze

Prześlij komentarz