Przewozy Regionalne upubliczniły dziś schemat identyfikacji nowej marki konsumenckiej – PolRegio. Składają się na nią m.in. nowe logo i schemat malowania pociągów. Jak podkreślił dziś prezes Przewozów Regionalnych Krzysztof Mamiński, nie dojdzie do zmiany nazwy spółki. PolRegio będzie marką konsumencką, która ma unaocznić pasażerom zmiany zachodzące w ramach procesu restrukturyzacji przewoźnika.
– Inspiracją były dla nas tradycyjne dla kolei elementy – godło, skrzydło i ośka kolejowa – mówi prezes PR. Jak dodaje, celem jest wywołanie u pasażerów skojarzenia z tradycyjną spółką, która zmienia się na korzyść pod względem jakości obsługi. Źródło: Rynek Kolejowy
Bardzo ładne logo, kolory też mogą być jak dla mnie ale niewątpliwie ładniej się zaprezentują na nowych wagonach na które czekamy zapewne wszyscy niecierpliwie
OdpowiedzUsuń