Pasażerowie ocenili podróże pociągami PKP Intercity

Pasażerowie ocenili podróże pociągami PKP Intercity na 5,8 w skali siedmiostopniowej – informuje PKP Intercity, podsumowując badania satysfakcji klientów. Jak informuje przewoźnik, najwyższą notę otrzymały pociągi Express InterCity Premium – Pendolino – średnio 6,03 na siedem możliwych punktów. Trasy obsługiwane przez EIP były też najwyżej oceniane jeśli chodzi o czas przejazdu. Blisko 85 procent podróżnych dobrze ocenia pracę drużyn konduktorskich a 8 na 10 pasażerów chwali Strefy Ciszy. 78% pasażerów jest zadowolonych z bezpieczeństwa na pokładach pociągów, a 75% – z wygody zakupu biletu. Już 89% pasażerów planuje podróż w internecie. Badania satysfakcji prowadzone są cyklicznie przez Grupę PKP. Ostatnia edycja odbyła się pod koniec 2016 roku. Wzięło w niej udział ponad 1600 pasażerów z całej Polski. We wrześniu ubiegłego roku informowano, że 72% pasażerów PKP Intercity jest zadowolonych z podróży pociągami tego przewoźnika. – Wskaźnik satysfakcji, tzn. liczba zadowolonych pasażerów, pozostał na takim samym poziomie co ostatnio – zapewnia Anna Zakrzewska z PKP Intercity. Źródło: Rynek Kolejowy

Komentarze