Spore ogniska korozji pojawiły się na jednostkach Pendolino

Dość spore ogniska korozji pojawiły się na jednostkach Pendolino. Rdza jest widoczna zwłaszcza na dolnych klapach. To już kolejny niepokojący obrazek z ED250. Od składów klasy premium wymagalibyśmy nieco więcej. Jakiś czas temu pisaliśmy na łamach InfoRail.pl o brudzie, jaki zauważyli nasi Czytelnicy wewnątrz Pendolino. Teraz niestety dostaliśmy kolejny sygnał – o korozji. Na zdjęciach rzeczywiście widać wykwity, które na trzyletnich jednostkach zdarzyć się nie powinny. Uszkodzenia tego rodzaju jak korozje klap są objęte gwarancją powłok malarskich. Producent pociągów jest zobowiązany do ich usunięcia. Naprawa zostanie przeprowadzona w takim terminie, by zminimalizować jej wpływ na realizację rozkładu jazdy pociągów – poinformowała nas Agnieszka Serbeńska, rzecznik prasowy PKP Intercity. Według naszych informacji korozja na klapach ED250 nie jest przypadkiem jednostkowym. Potwierdzają to zdjęcia, które publikujemy. Pojawiła się ona w wielu miejscach. Nie jest to być może defekt wpływający na bieżącą eksploatację jednostek, wygląda jednak nieestetycznie. Od producenta tej klasy co Alstom należałoby wymagać nieco więcej. Korozja po trzech latach nie wydaje się być zjawiskiem normalnym i akceptowalnym, nawet przy dużych przebiegach składów. (Inforail)

Komentarze

  1. Wydaje mis ię, że aby nie było w tych pociągach problemów z korozją warto jest zastanowić się nat zastosowaniem tego typu https://metaltech.pl/zabezpieczenia-antykorozyjne nowoczesnych zabezpieczeń antykorozyjnych

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz