PKP Intercity chcą same wykonywać naprawy P5 wagonów i P4 lokomotyw

 
Jarosław Oniszczuk, członek Zarządu PKP Intercity zapowiedział też, że firma chciałaby wykonywać w Idzikowicach naprawy lokomotyw, poziomu P4. Przy tak dużym wzroście pracy planujemy zwiększenie zatrudnienia – stwierdził. Nowy zakres prac pozwoliłby natomiast na lepsze rozpoznanie rynku i urealnienie cen za naprawy P5 wagonów i P4 lokomotyw – informował Oniszczuk. Dodajmy, że dziś przewoźnik niejednokrotnie ma problem z wyborem podmiotów, które mogłyby naprawiać tabor. Problematyczne są niejednokrotnie zbyt wygórowane ceny, które proponują zainteresowane firmy. W tej chwili zleciliśmy wykonanie dokumentacji dla III etapu rozwoju Remtraku – powiedział Jarosław Oniszczuk. Idzikowice to jednak nie jedyne miejsce, w którym inwestują PKP Intercity. Mamy dużo projektów w całej Polsce. Wiąże się to z naszą strategią taborową, którą również dostosowujemy do aktualnych potrzeb i rozszerzamy – dodał. Warto pokreślić, że w przyszłym tygodniu mają zostać szczegółowo przedstawione zmiany w strategii do roku 2023. (Inforial)

Komentarze