Nowa kampania wizerunkowa PKP Intercity

PKP Intercity rozpoczęło nową kampanię wizerunkową pod hasłem „Tysiące powodów do podróżowania”. - Z badań PKP Intercity wynika, że w dzisiejszych czasach pasażerowie najbardziej cenią wygodę. Nasza firma wychodzi naprzeciw tym potrzebom, inwestując w modernizację i zakup taboru oraz zachęcając do podróży pociągami, w których można ciekawie spędzać czas. Celem naszej kampanii jest pokazanie różnych aspektów podróżowania. W pociągach można wypoczywać, nawiązywać relacje, czytać, pracować, słuchać muzyki, grać w gry, czytać książki i spędzać czas na wiele innych sposobów – mówi Agnieszka Serbeńska, rzecznik prasowy PKP Intercity. Nowa kampania pod hasłem „PKP Intercity. Tysiące powodów do podróżowania” doskonale wpisuje się w bieżące trendy społeczne – dodaje. Celem pierwszej odsłony kampanii jest pokazanie możliwości różnorodnego spędzania czasu w trakcie podróży oraz zwrócenie uwagi na wygodę podróżowania pociągami PKP Intercity wśród wszystkich grup klientów. Nowe i modernizowane pociągi przystosowane są do potrzeb studentów, seniorów, podróżnych z niepełnosprawnościami czy rodzin z dziećmi. Bohaterami majowej edycji kampanii są Filip i jego tata, którzy wspólnie podróżują pociągiem PKP Intercity i miło spędzają czas, korzystając z wielu udogodnień, jakie daje ta forma podróży. Grają w gry, czytają książki i prowadzą pogawędki z innymi pasażerami. Podróż pociągiem umożliwia im także budowanie bliższej relacji ojciec – syn. Filipa zagrał Franek Kalinowski, a tatę – Michał Czernecki, aktor znany m.in. z „Wojny polsko-ruskiej”, „Podatku od miłości” czy serialu „Leśniczówka” - podaje przewoźnik. Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca maja. W jej ramach przewidziane są spoty telewizyjne, spoty radiowe, reklama zewnętrzna, działania digital oraz wykorzystanie nośników własnych PKP Intercity. Działania w ramach kampanii „Tysiące powodów do podróżowania” będą kontynuowane jesienią tego roku. (PAP)

Komentarze