Modertrans z pełnym portfelem zamówień do połowy 2020 roku

Modertrans w najbliższym czasie będzie zajęty produkcją tramwajów dla Poznania, Elbląga i Tramwajów Śląskich. – Moc przerobowa to 50 tramwajów w roku. Do połowy 2020 r. mamy portfel zamówień zapełniony. Rozglądamy się za innymi postępowaniami – mówi Jarosław Bakinowski, wiceprezes Modertransu. Firma wystartowała w przetargu tramwajowym na Łotwie, zajmuje się też naprawami powypadkowymi pojazdów kolejowych.Jarosław Bakinowski, wiceprezes Modertransu: Przede wszystkim z tego, że wygraliśmy ten kontrakt i doprowadziliśmy do produkcji tego tramwaju. Pojazd jest nowoczesny, może konkurować z innymi produktami funkcjonującymi na polskim rynku. Myślę, że można być dumnym z tego, że firma, która ma 12 lat, zaprojektowała wszystkie odmiany tramwajów, które można sobie wyobrazić, w tak krótkim czasie i przy dość niedużej załodze.Do połowy 2020 r. mamy portfel zamówień zapełniony. Rozglądamy się za innymi postępowaniami. Możemy oferować wszystkie rodzaje pojazdów – jedno- i wieloczłonowe, wysoko- i niskopodłogowe.eden tramwaj na tydzień, 50 tramwajów w roku. Zwiększenie produkcji nie jest proste – do tego są potrzebni ludzie, a rynek pracy jest teraz najtrudniejszy. W Poznaniu bezrobocie wynosi półtora procenta, czyli nie ma go w ogóle. W tej chwili dostarczamy do Wrocławia tramwaje z rodziny Beta. Lada dzień sprzedajemy trzydziesty pojazd, co oznacza, że na przyszły rok zostanie nam dziesięć tramwajów. Widać, że rynek wciąż oczekuje takich rozwiązań. Dla nas jednak naprawdę nie ma znaczenia, jaka będzie to odmiana. Ważne, żeby klient chciał kupować nasze produkty. Jeśli klient zażyczy sobie tramwaju w pełni wysokopodłogowego, to będziemy dumni, że takie tramwaje możemy robić. (transport-publiczny)

Komentarze