PR przewiozły w 2018 r. ponad 1,3 mln pasażerów

Przewozy Regionalne informują, że w 2018 roku z ich usług skorzystało o ponad 1,3 mln pasażerów więcej niż w 2017 roku. Jak informują PR, z pociągów kursujących pod marką konsumencką Polregio w 2018 roku skorzystało 81,2 mln pasażerów, czyli o ponad 1,3 mln więcej niż w 2017 roku. Przewozy Regionalne pozostają tym samym przewoźnikiem, który w ubiegłym roku przewiózł najwięcej z nich w odniesieniu do całego rynku pasażerskich przewozów kolejowych w Polsce. Przewoźnik wskazuje na sukces Podhalańskiej Kolei Regionalnej, czyli połączeń uruchomionych z inicjatywy Województwa Małopolskiego, Przewozów Regionalnych i samorządów lokalnych, które kursują z dużą częstotliwością pomiędzy Nowym Targiem a Zakopanem. Pojawiły się nowe połączenia, jak z Kielc do Buska-Zdroju czy z Zielonej Góry do Goerlitz. Polregio wprowadziło najnowocześniejsze w Polsce terminale mobilne dla obsługi pociągów oraz nowe uniformy. Rozpoczął się proces wdrażania możliwości płatności kartą płatniczą w pociągach. – 2018 rok był owocny również pod względem ofert dla pasażerów. Wprowadziliśmy np. ofertę „Połączenia w dobrej cenie” na wielu nowych odcinkach. Jesteśmy uczestnikami Wspólnego Biletu i Pakietu Podróżnika. Posiadamy najszerszą siatkę sprzedaży biletów, od kas biletowych, biletomaty przez aplikacje i platformy na urządzenia mobilne po saloniki Kolportera. Uruchomiliśmy własną internetową platformę sprzedaży biletów wraz z aplikacją mobilną. Nie rzucamy słów na wiatr, mówiąc, że wsłuchujemy się w potrzeby pasażerów, których zdanie to dla nas cenne wskazówki przy wprowadzaniu nowych rozwiązań. O tym, że są one pozytywne świadczy zaufanie pasażerów – powiedziała Anna Lenarczyk, członek Zarządu – Dyrektor Handlowy w Spółce Przewozy Regionalne, cytowana w komunikacie. Przewozy Regionalne, działające pod marką Polregio, zapowiadają kolejne zmiany w 2019 roku. Przewoźnik prowadzi prace m.in. nad integracją oferty taryfowej i przewozowej z przewoźnikami autobusowymi i rozbudową oferty w miastach oraz aglomeracjach. Toczą się przygotowania do uruchomienia oferty połączeń komercyjnych, niemniej decydującym czynnikiem w tej kwestii są szeroko zakrojone prace modernizacyjne prowadzone na wielu liniach kolejowych w Polsce, skutkujące m.in. całkowitymi zamknięciami szlaków, ograniczeniami przepustowości lub prędkości.(PAP)

Komentarze