PKP Intercity zaczyna prace nad programem lojalnościowym

PKP IC planuje zakup systemu obsługującego program lojalnościowy. Właśnie rozesłała do wykonawców pytanie o parametry takiej usługi. Jak informuje rzeczniczka PKP Intercity Agnieszka Serbeńska, na razie opublikowano jedynie zaproszenie do RFI (ang. request for information – prośba o informacje) i zaproszenie do dialogu technicznego, co ma przynieść odpowiedź na pytanie jakie rozwiązania są możliwe do wdrożenia w firmie w odpowiedzi na potrzeby pasażerów. – Na tym etapie nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć, czy na pewno zostanie wdrożony i w jakim terminie – zaznacza. Z postępowania możemy się dowiedzieć, że PKP IC interesuje określenie aktualnych rozwiązań obecnych na rynku w zakresie obsługi programów lojalnościowych oraz wymagań technologicznych i informatycznych, jakie muszą zostać spełnione po stronie zamawiającego; wykonawcy, którzy są zainteresowani udziałem w RFI, powinni wykazać się doświadczeniem w zakresie skutecznego wdrożenia systemu CRM w ramach programu lojalnościowego dla klientów. Zgłoszenia można przesyłać do 3 kwietnia. Na zewnątrz może być przekazana nie tylko obsługa logistyczna programu, ale też prawna, analityczna i reklamacyjna. Możliwe jest też przekazanie opracowania nazwy i wizualnej strony programu. PKP IC zakłada liczbę 100 tys. klientów i 350 tys. transakcji uczestników programu lojalnościowego rocznie. Dla klientów proponowane są nagrody rzeczowe, wirtualne (np. vouchery, kody do kin, teatrów, muzeów, atrakcji turystycznych, serwisów vod i z muzyką, audiobooków i e-booków), gadżety związane z marką PKP IC, a nawet datki dla instytucji charytatywnych. – Mogę już zdradzić, że budujemy nowy program lojalnościowy. Niedługo chcemy go wprowadzić pilotażowo. Myślę, że będzie to korzystna oferta dla osób, które regularnie korzystają z pociągów PKP Intercity – powiedział w lutym tego roku "SuperExpressowi" prezes PKP IC Marek Chraniuk. (PAP)

Komentarze