Polregio z nowym systemem sprzedaży biletów online i aplikacji mobilną

Polregio zakończyło kolejny etap unowocześniania obsługi pasażerów. Klienci Polregio mogą już korzystać z nowoczesnego, intuicyjnego systemu sprzedaży biletów online oraz aplikacji mobilnej - informuje przewoźnik. Pasażerowie Polregio korzystają już z nowej platformy sprzedaży biletów online oraz aplikacji mobilnej będących własnością przewoźnika. Nowy system sprzedaży oraz współpracująca z nim aplikacja mobilna Polregio zostały wyposażone w szereg intuicyjnych, oczekiwanych przez pasażerów rozwiązań - podają PR. System sprzedaży biletów Polregio jest jednolity. Oznacza to, że bilet zakupiony przez stronę www.bilety.polregio.pl jest od razu dostępny do wyświetlania w aplikacji jak i odwrotnie – gdy bilet zostanie zakupiony przez aplikację, można go pobrać w postaci PDF z internetowego systemu sprzedaży. Co istotne, bilety w aplikacji mobilnej są zapisywane w pamięci urządzenia, stąd wyświetlenie biletu jest możliwe nawet gdy urządzenie jest w trybie offline (bez dostępu do Internetu). Platforma internetowa Polregio oraz aplikacja mobilna umożliwiają zapamiętanie karty płatniczej, dzięki temu druga i kolejne płatności z jej użyciem są bardzo proste i nie wymagają ponownego wpisywania jej danych. W tym przypadku zaimplementowana został tzw. metoda „oneclick”, podobna do płatności BLIK. – Obok wdrożenia nowoczesnych terminali mobilnych dla obsługi pociągów, stopniowego uruchamiania płatności kartą w pociągach, kolejny projekt Polregio kończymy z sukcesem. Z żelazną konsekwencją wprowadzamy zmiany, których oczekują nasi pasażerowie. To o ich potrzeby i sugestie oparliśmy funkcjonowanie nowego systemu sprzedaży wraz z aplikacją mobilną. Własny system i aplikacja umożliwią nam pełen wpływ na ich funkcjonowanie i kierunki rozwoju. Pragnę zaznaczyć, że nie rezygnujemy ze współpracy z dotychczasowymi partnerami i nadal jesteśmy otwarci na współpracę również z innymi dostawcami oferującymi usługę sprzedaży biletów. Takie rozwiązania zwiększają dostępność naszej oferty – powiedziała Anna Lenarczyk, Członek Zarządu – Dyrektor Handlowy Spółki Przewozy Regionalne. System sprzedaży Polregio posiada zaawansowaną i szybką wyszukiwarkę połączeń z inteligentną funkcją zapamiętywania ulubionych relacji użytkownika. Pozwala również na definiowanie stacji „przez”, filtrowanie rodzajów pociągów czy ograniczanie wyników wyłącznie do połączeń bezpośrednich. System umożliwia zakup biletów jednorazowych, okresowych (tygodniowych, miesięcznych i kwartalnych) oraz grupowych. Automatycznie dobiera i wyświetla oferty biletów jednorazowych i okresowych odpowiadające określonej przez użytkownika trasie przejazdu, liczbie pasażerów i ich uprawnień do ulg. Równolegle Polregio pracuje nad wdrożeniem sprzedaży Regiokarty w postaci elektronicznej. Aplikacja Polregio jest bezpłatna i dostępna na urządzeniach posiadających system operacyjny Android i iOS.

Komentarze

Prześlij komentarz