Bez ofert na składy akumulatorowe dla Kolei Mazowieckich


W przetargu na dostawę 6 sztuk fabrycznie nowych dwuczłonowych elektryczno-akumulatorowych zespołów trakcyjnych dla Kolei Mazowieckich nie została złożona żadna oferta. Jako faworyta wskazywaliśmy firmę Stadler, która jednak ostatecznie nie przesłała oferty. Producent sprawy nie komentuje.Przypomnijmy. Przedmiotem zamówienia była dostawa 6 sztuk fabrycznie nowych dwuczłonowych elektryczno-akumulatorowych zespołów trakcyjnych (EAZT) wraz z pakietem naprawczym-pozderzeniowym, szkoleniem osób wskazanych przez zamawiającego z zakresu obsługi pociągów oraz serwisowanie dostarczonych składów w poziomie utrzymania P1, P2, P3 od dnia dostarczenia poszczególnych pojazdów do dnia 31 grudnia 2031 roku.Zarząd województwa mazowieckiego i należąca do niego spółka „Koleje Mazowieckie – KM” na bieżąco dążą do pozyskiwania nowego taboru. Władze Mazowsza zaplanowały zakup 16 szt. dwuczłonowych ezt oraz 6 szt. elektryczno-akumulatorowych ze środków własnych. Z kolei spółka Koleje Mazowieckie planuje zakup 15 szt. pięcioczłonowych ezt z opcją dodatkowych 10 szt. w ramach dofinansowania z programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Mazowsza oraz kredytu. Ponadto planowany jest zakup 50 nowych pięcioczłonowych ezt w ramach dofinansowania z KPO. Nowy tabor obsługiwany będzie przez m.in. Sekcję Napraw i Eksploatacji Taboru w Tłuszczu. Tekst pochodzi z portalu: Transinfo

Komentarze