"Klik i w drogę!" – Polregio startuje z nową kampanią reklamową


Agencja Bluerank realizuje dla polskiego przewoźnika kolejowego Polregio kampanię pod hasłem "Klik i w drogę!". Celem kampanii jest podniesienie świadomości marki oraz wzmocnienie internetowego kanału sprzedaży biletów kolejowych Polregio. Wśród celów postawionych agencji przez przewoźnika jest też budowanie zaufania do marki Polregio oraz jej wiarygodności, wzrost rozpoznawalności brandu i oferowanych produktów oraz budowanie lojalności klientów poprzez pobranie i korzystanie z aplikacji mPolregio.W kampanii Polregio promuje korzystanie z aplikacji mPolregio oraz z innowacyjnych videomatów (nowoczesne automaty z funkcją e-kasjera dostępne w 10 polskich miastach), a także bilety sezonowe, takie jak bilet tygodniowy, turystyczny weekendowy i bilet "Ty i Raz, Dwa, Trzy". Kampania obejmuje m.in. działania w Google Ads, Microsoft Ads, Meta Ads i TikTok Ads oraz wsparcie analityczne. Przygotowane zostały spoty o długości 60 i 15 sekund. Polregio to największy przewoźnik kolejowy w Polsce obsługujący połączenia regionalne. (Press.pl)
 

POLREGIO S.A. Największy przewoźnik kolejowy wykonujący przewozy pasażerskie w ramach obowiązku służby publicznej. Spółka powstała w 2001 roku.
POLREGIO to polskie przedsiębiorstwo transportowe, prowadzące działalność w zakresie pasażerskich przewozów kolejowych. Powstało przez formalne wydzielenie z Polskich Kolei Państwowych. Przedsiębiorstwo należy do Agencji Rozwoju Przemysłu S.A. i samorządów wszystkich województw.

 

Komentarze