Pierwszy z 29 odnowionych szybkich pociągów pasażerskich w Wielkiej Brytanii wrócił do eksploatacji


Pierwszy z 29 odnowionych szybkich pociągów na flagowej trasie Southeastern między Londynem St Pancras a Kent ponownie wszedł do eksploatacji - zwiastując wartą 27 milionów funtów modernizację najszybszych pociągów pasażerskich w Wielkiej Brytanii w ramach zobowiązania przewoźnika do świadczenia lepszych, bardziej niezawodnych i zrównoważonych usług.Jednostka 395012, znana wielu jako "Trainbow", wjechała do hali utrzymania pociągów przewoźnika w Ashford 12 czerwca w celu przeprowadzenia prac związanych z odświeżeniem wnętrza, a teraz opuszcza warsztaty, by w ciągu najbliższych miesięcy trafić do kolejnych 28 pociągów.

 

Paul Sutherland, dyrektor ds. obsługi klienta w Eversholt Rail, powiedział:

"Cieszymy się, że pierwszy zmodernizowany pociąg klasy 395 powraca do obsługi pasażerów. Modernizacja tej floty zapewni lepsze wrażenia z podróży klientom w południowo-wschodniej części kraju i z niecierpliwością czekamy na powrót odnowionych pociągów do eksploatacji".

Jim Brewin, dyrektor generalny na Wielką Brytanię i Irlandię w Hitachi Rail, powiedział:

"Jesteśmy niezwykle dumni, że możemy nadzorować renowację wnętrza i cyfrową modernizację kultowej floty Javelin.

"Współpracując z Eversholt Rail i Southeastern, zespół Hitachi wykonuje niesamowitą pracę, przekształcając te pociągi, aby pasażerowie otrzymali nowe i ulepszone wnętrza, które opierają się na 13 latach wysokiej wydajności i wiodącej w branży niezawodności".

"Jestem równie podekscytowany możliwością uczynienia najszybszej krajowej floty pasażerskiej w Wielkiej Brytanii jedną z najbardziej zaawansowanych cyfrowo. Przyjęcie rozwiązania Hitachi do monitorowania infrastruktury w pociągach Javelin zautomatyzuje inspekcję sieci trakcyjnej, aby zminimalizować zakłócenia i obniżyć koszty konserwacji, zapewniając jednocześnie, że flota pozostanie w czołówce brytyjskich innowacji kolejowych". Źródło: Hitachi Rai/ Kurier Kolejowy 


 

 

Komentarze