Bilety na kuszetki i wagony sypialne też kupimy w partnerskich aplikacjach


Od momentu inauguracji współpracy w listopadzie 2022 roku, KOLEO i PKP Intercity sprzedało wspólnie ponad 4 miliony biletów. Ten rekordowy wynik potwierdza, że to partnerstwo ma ogromny potencjał i spełnia oczekiwania pasażerów. Dostarcza wygodne i atrakcyjne rozwiązania w podróżach kolejowych. KOLEO to lider w sprzedaży biletów kolejowych w Polsce. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, wspólnie z partnerami - przewoźnikami buduje dla milionów pasażerów kolei najlepsze doświadczenia podróżowania. Nasze wspólne wysiłki są ukierunkowane na dalszy rozwój oferty i udoskonalenia w zakresie sprzedaży biletów PKP Intercity w KOLEO. Od pierwszych dni naszej współpracy, odbiór możliwości zakupu biletów PKP Intercity w KOLEO przez naszych klientów był entuzjastyczny – jest jednak cały czas przestrzeń do tego by dzięki nowym usługom i projektom było to jeszcze lepsze - mówi Kuba Czajkowski, prezes zarządu Astarium, właściciela platformy KOLEO. Jednym z kluczowych projektów, nad którym obecnie pracują spółki jest wprowadzenie graficznej rezerwacji miejsc. Obecnie trwają intensywne prace. Równolegle trwają prace nad możliwością zakupu biletu na kuszetki i wagony sypialne. Na środowisku testowym mamy już gotową ścieżkę sprzedażową. Tekst pochodzi z portalu Transinfo

Komentarze