Nowa lokomotywa Vectron Dual Mode dla firmy Leonhard Weiss


Nowa lokomotywa LEONHARD WEISS o podwójnym zasilaniu osiąga maksymalną prędkość 160 km/h i działa elastycznie z różnymi wymaganiami trakcyjnymi.Opcja korzystania z obu rodzajów napędu (spalinowego i elektrycznego) oznacza, że lokomotywa może pracować zarówno w istniejącej sieci trakcyjnej, jak i na "ostatniej mili" bez wsparcia sieci trakcyjnej. Już w pierwszym tygodniu września nowa lokomotywa o podwójnym zasilaniu odbędzie swoją pierwszą podróż z ładunkiem: przetransportuje 12 000 podkładów na plac budowy oddalony o 770 km. A w harmonogramie jest już wiele innych misji. Marcus Herwarth Prezes i Dyrektor Zarządzający powitał lokomotywę w hali budowy torów w Göppingen wraz z Geraldem Helleiszem Kierownik Dywizji Track Construction Satteldorf/Kolonia i innymi kolegami z Track Infrastructure Construction i nie może się doczekać jej udziału w przyszłych projektach: "Zapewnienie naszym klientom najlepszych możliwych wyników przy zachowaniu najwyższej jakości - to nasz najważniejszy cel. Osiągamy to, zachowując elastyczność naszych maszyn, optymalnie dostosowując się do warunków panujących na miejscu i wykorzystując cały potencjał zrównoważonego rozwoju. Widzimy ten potencjał w Siemens Vectron Dual Mode i z niecierpliwością czekamy na wiele projektów z jego udziałem".Źródło: Leonhard Weiss/ Kurier Kolejowy

Komentarze