PKP Intercity otrzymały dwie oferty w przetargu na wykonanie naprawy okresowej na 4-tym poziomie utrzymania 15 lokomotyw elektrycznych serii EU/EP07.
Złożyli je:
- Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego i Miejskiego sp. z o.o.: cena 40 874 037,75 zł brutto z prawem opcji oraz 24 524 442,65 zł brutto bez prawa opcji, 24 miesiące gwarancji, 50 dni kalendarzowych termin naprawy jednej lokomotywy;
- PESA Mińsk Mazowiecki S.A.: cena 73 657 627,50 zł brutto z prawem opcji oraz 44 194 576,50 zł brutto bez prawa opcji, 24 miesiące gwarancji, 50 dni kalendarzowych jako termin naprawy jednej lokomotywy.
Tylko pierwsza z nich mieści się w szacunkach. PKP Intercity na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę z prawem opcji 41 106 600,00 zł brutto, zaś bez prawa opcji 24 663 960,00 zł brutto.
W ramach opcji zamawiający przewidział wykonanie napraw dodatkowych 10 lokomotyw tych samych serii. Ceny jednostkowe stałego zakresu naprawy P4, jak również prac wykraczających poza stały zakres naprawy lokomotyw objętych prawem opcji, będą takie same jak dla zamówienia podstawowego.
Oferty będą oceniane według następujących kryteriów: okres rękojmi i gwarancji na pracę całej lokomotywy po wykonanej naprawie – Waga: 10,000, termin wykonania naprawy jednej lokomotywy – Waga: 10,000, cena – Waga: 80,000, w tym:
- cena jednostkowa stałego zakresu naprawy P4 – waga 60,000,
- cena jednostkowa za prace wykraczające poza stały zakres naprawy – waga 20,000.
Na wykonanie powyższych prac będzie 30 miesięcy.
Zgodnie z postanowieniami przetargu wśród lokomotyw mogą wystąpić lokomotywy ze zmodernizowanym układem zawieszenia silników trakcyjnych – na łożyskach tocznych oraz lokomotywy w których występują szafy MS.
Zakres naprawy obejmuje stały zakres
naprawy, obejmujący prace wykonywane podczas każdej naprawy zgodnie z
postanowieniami umowy, DSU, DTR, uzupełnienie braków, a także prace
wykraczające poza stały zakres naprawy. Źródło: Nakolei
Komentarze
Prześlij komentarz