POLREGIO otrzymało zgodę na uruchamianie komercyjnych pociągów na trasie Ostrowiec Świętokrzyski – Kraków Główny i w relacji powrotnej.Prezes Urzędu Transportu Kolejowego przyznał POLREGIO otwarty dostęp dla pasażerskich przewozów kolejowych na trasie krajowej Ostrowiec Świętokrzyski – Kraków Główny i w relacji powrotnej. Przewoźnik w ramach zgody, będzie mógł świadczyć przewozy po liniach kolejowych nr 8 oraz 25 w okresie od 15 grudnia 2024 roku do 9 grudnia 2028 roku. Zgodnie z decyzją Prezesa UTK, Polregio będzie mogło uruchamiać 3 pary pociągów na dobę każdego dnia wraz z postojem m.in. w Skarżysko-Kamiennej, Kielcach, Sędziszowie. Pociągi nie będą natomiast zatrzymywać się na stacjach handlowych na odcinku Kraków Batowice – Kamieńczyce. Na tym odcinku prowadzony jest ruch pociągów na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.Dla powyższego postępowania ani Koleje Małopolskie, ani PKP Intercity nie skierowało wniosku o przeprowadzenie badania równowagi ekonomicznej. POLREGIO chce uruchamiać na trasie pociągi obsługiwane przez jednostki ED78 lub pojazdami serii EN63A, EN64m EN57Ald, ED72A. (Raport Kolejowy)
POLREGIO otrzymało zgodę na uruchamianie komercyjnych pociągów na trasie Ostrowiec Świętokrzyski – Kraków Główny i w relacji powrotnej.Prezes Urzędu Transportu Kolejowego przyznał POLREGIO otwarty dostęp dla pasażerskich przewozów kolejowych na trasie krajowej Ostrowiec Świętokrzyski – Kraków Główny i w relacji powrotnej. Przewoźnik w ramach zgody, będzie mógł świadczyć przewozy po liniach kolejowych nr 8 oraz 25 w okresie od 15 grudnia 2024 roku do 9 grudnia 2028 roku. Zgodnie z decyzją Prezesa UTK, Polregio będzie mogło uruchamiać 3 pary pociągów na dobę każdego dnia wraz z postojem m.in. w Skarżysko-Kamiennej, Kielcach, Sędziszowie. Pociągi nie będą natomiast zatrzymywać się na stacjach handlowych na odcinku Kraków Batowice – Kamieńczyce. Na tym odcinku prowadzony jest ruch pociągów na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.Dla powyższego postępowania ani Koleje Małopolskie, ani PKP Intercity nie skierowało wniosku o przeprowadzenie badania równowagi ekonomicznej. POLREGIO chce uruchamiać na trasie pociągi obsługiwane przez jednostki ED78 lub pojazdami serii EN63A, EN64m EN57Ald, ED72A. (Raport Kolejowy)
Komentarze
Prześlij komentarz