Alstom, globalny lider w dziedzinie inteligentnej i zrównoważonej mobilności, podpisał umowę z Metro de Madrid na modernizację sygnalizacji linii 6, czyniąc ją pierwszą linią metra bez kierowcy w Madrycie. Ta 23,5-kilometrowa linia okrężna z 28 stacjami jest jedną z najbardziej ruchliwych w mieście, obsługując dziennie prawie 400 000 osób dojeżdżających do pracy i łącząc całą sieć metra. Modernizacja do w pełni zautomatyzowanej pracy oznacza znaczący postęp w madryckim transporcie miejskim, poprawiając codzienne wrażenia z podróży dla tysięcy mieszkańców i odwiedzających oraz przynosząc modernizację, odporność i oszczędność energii w sercu sieci metra.Kontrakt obejmuje projekt, inżynierię, instalację i uruchomienie nowego systemu sygnalizacji i blokad elektronicznych niezbędnych do modernizacji obecnego systemu sterowania pociągiem opartego na łączności (CBTC), z półautomatycznego stopnia automatyzacji 2 (GoA2) do stopnia automatyzacji 4 (GoA4), umożliwiającego w pełni autonomiczną i bez maszynisty pracę. W ramach projektu wdrożony zostanie również nowy system automatycznego nadzoru pociągu (ATS) w celu usprawnienia monitorowania i sterowania pociągiem. Nowy system sygnalizacji CBTC Urbalis firmy Alstom poprawi bezpieczeństwo, niezawodność i przepustowość linii. Technologia ta pozwoli również na zwiększenie częstotliwości i wydajności pociągów, zmniejszając ich zużycie energii. Alstom jest światowym liderem w dziedzinie systemów CBTC, z ponad 30-letnim doświadczeniem we wdrażaniu najnowocześniejszych systemów sygnalizacji metra. Technologia CBTC firmy Alstom działa na 190 liniach metra w 32 różnych krajach, z czego 67 to linie bez maszynisty, w tym między innymi metro w São Paulo, Paryżu, Rijadzie, Mediolanie i Szanghaju.Projekt będzie prowadzony przez Centrum Doskonałości Sygnalizacji Kolejowej Alstom w Madrycie. Zakład ten, zatrudniający ponad 800 ekspertów w dziedzinie mobilności cyfrowej, jest światowym punktem odniesienia w dziedzinie technologii sygnalizacji i bezpieczeństwa na obszarach miejskich i głównych. Zespoły Alstom w Madrycie opracowały godne uwagi projekty w Hiszpanii i Portugalii, takie jak systemy sygnalizacji dla kilku linii ADIF w Hiszpanii, kontrakty na różne linie miejskie dla Metro de Porto, APM dla terminala T4 na międzynarodowym lotnisku w Madrycie oraz kontrakt CBTC w Maladze ,a także na całym świecie, jak Tren Maya w Meksyku oraz projekty w Stambule, São Paulo, kolej jednoszynowa i szybkie pociągi w Kairze w Arabii Saudyjskiej, żeby wymienić tylko niektóre z najnowszych projektów międzynarodowych.Źródło: Alstom / Kurier Kolejowy
Alstom, globalny lider w dziedzinie inteligentnej i zrównoważonej mobilności, podpisał umowę z Metro de Madrid na modernizację sygnalizacji linii 6, czyniąc ją pierwszą linią metra bez kierowcy w Madrycie. Ta 23,5-kilometrowa linia okrężna z 28 stacjami jest jedną z najbardziej ruchliwych w mieście, obsługując dziennie prawie 400 000 osób dojeżdżających do pracy i łącząc całą sieć metra. Modernizacja do w pełni zautomatyzowanej pracy oznacza znaczący postęp w madryckim transporcie miejskim, poprawiając codzienne wrażenia z podróży dla tysięcy mieszkańców i odwiedzających oraz przynosząc modernizację, odporność i oszczędność energii w sercu sieci metra.Kontrakt obejmuje projekt, inżynierię, instalację i uruchomienie nowego systemu sygnalizacji i blokad elektronicznych niezbędnych do modernizacji obecnego systemu sterowania pociągiem opartego na łączności (CBTC), z półautomatycznego stopnia automatyzacji 2 (GoA2) do stopnia automatyzacji 4 (GoA4), umożliwiającego w pełni autonomiczną i bez maszynisty pracę. W ramach projektu wdrożony zostanie również nowy system automatycznego nadzoru pociągu (ATS) w celu usprawnienia monitorowania i sterowania pociągiem. Nowy system sygnalizacji CBTC Urbalis firmy Alstom poprawi bezpieczeństwo, niezawodność i przepustowość linii. Technologia ta pozwoli również na zwiększenie częstotliwości i wydajności pociągów, zmniejszając ich zużycie energii. Alstom jest światowym liderem w dziedzinie systemów CBTC, z ponad 30-letnim doświadczeniem we wdrażaniu najnowocześniejszych systemów sygnalizacji metra. Technologia CBTC firmy Alstom działa na 190 liniach metra w 32 różnych krajach, z czego 67 to linie bez maszynisty, w tym między innymi metro w São Paulo, Paryżu, Rijadzie, Mediolanie i Szanghaju.Projekt będzie prowadzony przez Centrum Doskonałości Sygnalizacji Kolejowej Alstom w Madrycie. Zakład ten, zatrudniający ponad 800 ekspertów w dziedzinie mobilności cyfrowej, jest światowym punktem odniesienia w dziedzinie technologii sygnalizacji i bezpieczeństwa na obszarach miejskich i głównych. Zespoły Alstom w Madrycie opracowały godne uwagi projekty w Hiszpanii i Portugalii, takie jak systemy sygnalizacji dla kilku linii ADIF w Hiszpanii, kontrakty na różne linie miejskie dla Metro de Porto, APM dla terminala T4 na międzynarodowym lotnisku w Madrycie oraz kontrakt CBTC w Maladze ,a także na całym świecie, jak Tren Maya w Meksyku oraz projekty w Stambule, São Paulo, kolej jednoszynowa i szybkie pociągi w Kairze w Arabii Saudyjskiej, żeby wymienić tylko niektóre z najnowszych projektów międzynarodowych.Źródło: Alstom / Kurier Kolejowy
Komentarze
Prześlij komentarz